28 Temmuz 2008 Pazartesi

4'ü Bir arada en Lezzetli Pizza-Bulunmaz Röportaj

Yeni albümleri ŞAKA için çok heyecanlı olan Hepsi Kızlarıyla sadace müzikten degil,aşktan meşke kızsal sorunlardan konuştuk

Cemre Kemer:

Hemen Şaka'dan Bahsedelim:

Bir yeni şarkımız var,digerleri cover.''4 peynirli pizza'' Kenan Dogulunun bizim için yaptıgı özel bir şarkı.Mizah anlayışı yüksek bir parça Ben gidip gelip Kenan'ın beynini yedim;kızlar'da öyle O Da bize hep yaparım diyordu...Dinledigimizde bayıldık şarkıya.O gece studyo ya girdik;Kenan her biri mükemmel müzisyen arkadaşlarını cagırdı.Aynı gece içersin'de Ozan Dogulu,kENAN Dogulu ve bizim ekibimiz parçayı yaptık,Şarkıda Kenan'ın da vokalleri vardı.

Bu Aralar nELER Yapmaktan Keyif Alıyorsun???

Albümle ilgilenmekten çok keyif alıyorum.Çok heyecanlıyım ayrıca bu devirde hiçbir dizi sürmezken,biz''Hepsi 1'' de 52. bölümü çektik.Bu çok hoşuma gidiyor;gurur verici bir şey.

Son Günlerde Cümlelerinde En Çok Hangi Sözcügü Kullanıyorsun???

Çabuk Çabuk Ya Da Hadi.''

En Çok Kullandıgımız Sözcükler,Bizim hayata bakış acımızı anlatıyormuş aslında.Bunu duymuş muydun???

Herhalde yogun tempom yüzünden bu sözcükleri kullanıyorum.çabuk uyumalıyım,uyanmalıyım,çünkü yapacak cok işim var.Eskiden ünlülerin Benim hiç özel hayatım yok deyişlerine ''HADİ CANIM'' derdim,ama gerçekten'de öyleymiş.Bu kadarını hiçtahmin etmiyordum.''Dünya starları ne Yapıyordur'' diye düşünüyorum,ama sonra ögrendim ki jetleriyle aldırıyorlarmış kendilerini:)

Sende Alırsın Belki Bir Gün Jet:)

Evet,Alırım bir tane artık!

Trafikte Gecirdigin Zamanları cıkarırsan bir sürü vakit kalır sana geriye...

Ben zaten metroya biniyorum.Benim metroya binmem biraz oluyor ama:)Pepsi dolaplarımız var ya metro'da,çok komik oluyor:)

O Dolaplara Bazen Bıyık Çiziyolar Biliyor Musun?

Biliyorum:) Ama bizim fanlarımız her hafta gidip Camsil'le onları temizliyorlarmış.

Pizzanı Nasıl Seversin???

4 Peynirli Severim:)

GeciyoruZ Eren Bakıcı'ya

Rock'n Coke,Rock'n Dark gibi müzik festivalleri iptal oldu bu sene.Sen bir festival düzenlesen,bu nasıl bir festival olurdu,kimleri cagırırdın???

Türkiye'de fakir bir kesim var,bir de cok fazla şeye sahip olan bir kesim var,Orta sınıf cok az Zengin sınıftan insanların arasında da ellerindekini paylaşmak isteyecek kişiler olabilecegini düşünüyorum.Bu yüzden insanların her şeyini paylaşabileceklerini,güzel müzigin,tiyatronun oldugu,görsel ve işitsel anlamda oraya gelen her kesimin dikkatini çekebilecek,sıcak bir ortam yaratmak istedim,Her şey paylaşılacak ve insanlar da bundan gocunmayacak.

Kimleri Cagırırdın???

Bu tarz yaklaşımı olan cok fazla insan var.Buna duyarlı olabilecek herkesi cagırırdım.Ressamları,danscıları,müzisyenleri,oyuncuları ve yardıma yönelik amaçlarla katılabilecek insanları çagırmak istedim.

''Herkez Yapıyor''diye yapabilecegin Şey Nedir???

Spor yapmak... Herkezin yaptıgını yapmak kötü bir şey,yeter ki benim için yararlı olsun.

Sen de tiki oldun?Yani? Jonjon:)

:)Yok acayip salaş gidiyorum araya:)Havalar güzel,akşam arkadaşlarımla yemek yiyorum,bir şeyler içiyorum ve evime dönüyorum.

Aşk var Mı Aşk?

Var,yok,var,yok,var,yok

Pizzanı Nasıl Seversin??

Mozarellalı biberli ve mısırlı severim.Çiftlik versiyonu yani...

Geciyoruz Gülçin Ergül'e

Aşk var mı???

Olabilir:) Şu anda yalnızım,ama kafamı taktıgım biri var:)

Aşkın beş halini anlatır mısın bize?

-i,-e,-de,-den:) aşkın yalın hali bence yok. Bu yaşanmamoş hali,platonik,tanıma süreci,sevgi bölümü ve hayal kırıklıgı:)

Gazeteci olsan Kendine Nasıl Bir Soru Sorardın???

''Söylemeyi en çok sevdigin şarkı nedir?'' diye sorabilirim,ama cevabını bilmiyorum:)

Bugune Kadar Dinledigin En agır ARABESK Şarkı???

İbo'dan ''Aramam sormam bir daha''

Pizzanı Nasıl Seversin???

Karışık:)

Geciyoruz Yasemin Yürük'e

Albümde Eren rap şarkılar söylemiş.Türkiye'de artıp rap ve R&Byle kızlar da ilgileniyor.Nasıl Buluyorsun bu gelişmeleri???

Bu konuda yorum yapmayacagım.Müzik adına bir şeyler yapmaları cok güzel,ama bence önce türkçe konuşmayı ögrensinler,Çünkü bence Türkçe güzel dil.Her kelimesinde hata olan bir albüm olmamalı.Kimden bahsettigimi Kendisi anlayacak bence:)

Aşk var mı???

Yok:(Ayrıldık

Bugune kadar dinledigin en agır Arabesk şarkı habgisi???

İbo'dan''beni benden alırsan,seni sana bırakmam...''Bir de Özcan Deniz'den ''Ama dön desem,Seviyorum gel desem...''

Pizzanı Nasıl Seversin???

Dominos Farm:)

Cok Güzel bir roportaj oldu Hepsi grubu na cok teşekkür ediyoruz...

wwW.Grup-hepsi-resimleri.blogspot.com

Not:Bu Röportaj Grup Hepsi Dergisin'den Alınıp Yazılmıştır...

4 yorum:

  1. hepsi nin şakadan en iyi şarkısı yaz yaz yaz aslında tüm şarkıları güzel ama yaz yaz yazın benim için farklı bir yeri var.onun klibini yapsalar çok beğenilir.çünkü onlar çok güzel klipler yapıyorlar bir de şarkı güzel olunca...hepsi kızlarınından cemreyi çok çok çok öpüyorum. ben gülpembe görenler gülpembe sut olduğunu anlasınlar

    YanıtlaSil
  2. slm arklar ya ben bşey dijem bakın erenim diye kandıran brisi msnden sizde eklein ağzınıza ne gelirse sayın bzi kandırıy0
    eren_bakici_1986@windowslive.com

    YanıtlaSil
  3. ben ezgi bizim mahallemizde bir hepsi grubu var çok iyi dostluk var ben grup hepsideki gülçin hepsi grubunun bütün şarkılarını severek dinliyorum onlara hayat koşturmasında başarılarrrrrrrrrrrrrr
    sizi gerçekten seviyoruzzzzzzzzzzzz

    YanıtlaSil
  4. gülüm eğer bu sensen yuh sana hani sn hepsiden nefret ederdin aşk olsun o zaman seviyorum deseydin anlardık neden yln sölediini anlamıyorum hepsiden nefretttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt ediyorum
    bana kızabilirsiniz ama ne yapım sevmiyorum hatta nefret ediorum......
    çnkü bhen rockçıyım
    dilara eser çılgın kızlar.....

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler