27 Temmuz 2008 Pazar

Grup Hepsi Hangi Renkleri Daha Cok Seviyor Ve Nedeni?

Eren:Kücüklügüm'den Beri Yeşil Rengin Hastasıyım. Küçükken ormanda yaşama hayali kurardım, orada bir ağaç evim olsun ve orada yaşayayım diye düşünürdüm. Şu anda zaten evime giden yol ormanın içinden geçiyor ve ben çok mutluyum.

Yeşili, denizi, doğayı çok seviyorum. Sanırım bu sevgi bana annem ve anneannemden geçti. Yapısal olarak, yemeklerin, kişiliklerin, yaşamın her şeyin en doğal olanını seviyorum..

Cemre:Kücüklügüm'den Beri Mavi Rengin bana şans getirdiğine ve nazardan koruduğuna inanıyorum. turkuvazdan tutun laciverde kadar her tonunu çok beğeniyorum..

Yasemin:Kücüklügüm'den Beri Mor Rengin Hastasıyım.Bana derinlik kazandırdığına inanıyorum morun her tonu bana huzur veriyor..

Gülçin:pembenin saçlarıma uyduğunu düşünüyorum. Aslında çok uçuk pembeleri sevmiyorum, canlı renkleri daha çok seviyorum. Mesela yeşilde benim çok hoşuma gidiyor, sevdiğim renkleri giydiğimde kendimi daha iyi hissediyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yaptğınız için Teşekürler