23 Temmuz 2008 Çarşamba

Yeni Onlarca Süper Avatarlar













5 yorum:

  1. güzelde renkleri biraz acayip çıkmış onları düzeltirmisiniz

    YanıtlaSil
  2. zümrüt(gülçin hastası)20 Ağustos 2008 17:13

    ewet bence de yasemine katılıyo ama bn hepsi grubunu çok seviyom yeni resimlerini gördüm gülçin her zaman ki gibi çok güzel ve müthiş çıkmış çok ama çok seviyom onu sevgilerimle ve bez bebekteki küçük çocukla çekindin resimde çok güzeldi
    ama kıskanıyrum yani
    neyse bayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

    YanıtlaSil
  3. yaaaaaaa bn de 'msn avatarları' yazıyo belki mantıklı bişeydir die baktım yine hepsi yine hepsi.....
    DAĞILACAK O GRUP
    bunu kafanıza sokun

    YanıtlaSil
  4. slm ben encokk cemreyi seviyorum yaa canım benim çok tatlısınnnn

    YanıtlaSil
  5. yaaa bakın ben hepsiyi gördüm yaseminle resmim var ama siz çok abartıyosunuz onlar dağılmaz bence on süper grup ne olursa olsun onların temeleri sağlam.......

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler