15 Ocak 2009 Perşembe

Hepsi dağılmıyor; Gülçin gitmiyor!

Gülçin'in özel sebeplerden dolayı sömestr tatilindeki konserlerde yer almaması, başta Sabah gazetesi olmak üzere birçok haber kaynağında "Hepsi Grubu dağıldı" haberlerine neden oldu.
Hepsi menajeri Şebnem Özberk, Uçankuş'a yaptığı açıklamada, Gülçin'in İtalya'da olduğunu ve bu seyaheti için aylar önce kendinerinden izin aldığını söyledi. Sömestr tatilinde boş olmamak için, konserlere 3 kişi ile çıkılacağını söyleyen Özberk, yaşanan söylentilerin Hepsi Grubu'nu yıpratmak amaçlı olduğunu ve bu haberlere inanılmaması gerektiğini belirtti.

1 yorum:

  1. NURHAYAT KOÇ10 Mart 2009 17:07

    SARI ABONOZUM BAŞTA SENİ SEVMEDİM SANDIM SONRA SENİ O KADAR ÇOK SEVDİMKİ GRUPTAN AYRILDIĞINI DUYUNCA ÇOK ÜZÜLDÜM BEN GÜLÇİNİ SEVMİYOM DEDİM AMA ANLADIM Kİ BEN GÜLÇİNDEN VAZGEÇEMEM ......

    BENİM ADIM NURHAYAT BİZ SİZİ ÇOK SEVİYOZZZZ.
    YİĞENLERİM VE KARDEŞİMMMM
    ADLARI TUĞBA TÜĞÇE VE SENANUR SİZİ SEVİYOZ BENCE GERİ DÖNNNNNNN GEÇ DEĞİL


    HEPİMİZBİRİMİZBİRİMİZHEPİMİZE NE OLDU HE
    GERİ DÖNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
    CANLARIM

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler