22 Mart 2009 Pazar

Cemre Kemer Resimleri

ReSimLeRi CemRe FotogRaFlArI



30 yorum:

  1. ben cemreyi hiç sevmiyorum yamuk

    YanıtlaSil
  2. ereni çok seviyorum

    YanıtlaSil
  3. cemre
    ben hiç sevmiyorum cemre duysun

    YanıtlaSil
  4. bana bak kızım varyha ınsanı sınır etme lan senı varyha cok kotu doverım he haberın olsun salak sey sevmıyorsan sevme cemre ablada sANKI sana bayılıyordu enbesıl gerızekelı kendını bır sey sanama

    YanıtlaSil
  5. YAPRAGA KATILIYORUM BİR KERE CEMRE HEPSİNDENDE GÜZEL YANİ KENDİNİ BİRŞEY SANMIŞ MANYAK

    YanıtlaSil
  6. çok güzelsin

    YanıtlaSil
  7. manyak cemre en güzeli gülçin

    YanıtlaSil
  8. arkadaşlar yha bhen grup hepsinin geröek msn leini biliyorum yhaa aana kamera açtılarr hatta cemre abla açtı yha inanmayan ekelmsin ama onlaın msn si yok diyenleinde yalann çünkü aile leriyle kullandıkalrı bi msn lei vardır dimi bu msn sinde hep asile yüklüymüş bence ekelyin berki kabul eder ama öl eherkese kaera açmıyor onun size güwen mesi lazımm bu ray yasmak için ondna zar zor izin aldımmm :D

    YanıtlaSil
  9. ya sen bi tanesin cemre sen benim aşkımsın ya bu şiir senin için gelsin

    Cennetin meleği
    En güzeli
    Mutluluğun kraliçesi
    Resimlerde görüyom seni
    En istediğim şey sana bir kereliğine dokunmak aşkım
    cemre abla baş harflarini oku ezel

    YanıtlaSil
  10. cemre abla sen çok güzelsin ve seni çok seviyorum dünyadaki en güzel sen olmalısın

    YanıtlaSil
  11. en güzeller diye birsey yok herkezin kendisine göre zevkleri var tmm kavga etmeyin lütfen

    YanıtlaSil
  12. siz kmsyi takmayın sizi çekemeyenler anten taksın

    YanıtlaSil
  13. ben sizin hayranınız çok tatlısınız

    YanıtlaSil
  14. bence cemre hepsinden güzel

    YanıtlaSil
  15. bence cemre hepsinden güzel

    YanıtlaSil
  16. bence cemre hepsinden güzel

    YanıtlaSil
  17. bence cemre hepsinden güzel

    YanıtlaSil
  18. bence cemre hepsinden güzel

    YanıtlaSil
  19. bence cemre hepsinden güzel

    YanıtlaSil
  20. bence cemre hepsinden güzel

    YanıtlaSil
  21. bence cemre hepsinden güzel

    YanıtlaSil
  22. bence cemre hepsinden güzel

    YanıtlaSil
  23. Cemreyi svmeyenlere sesleniyorum şzi kim sevsin.aptal şeyler.cemre bence çok güzel.

    YanıtlaSil
  24. cemreni sevmeyenlere diyorum ki,cemrenin ayak tozu bile olamazlar

    YanıtlaSil
  25. cemreni ve ereni sevmeyenler catir catir catlasin insallah

    YanıtlaSil
  26. yamuk sensin

    YanıtlaSil
  27. cemre ye asığımm onu çok seviyorumm bitenem

    YanıtlaSil
  28. cemre abla sen bitanesin allah gönlüne göre versin sen ve diğeleri 3 nüzde muhteşemsiniz...türkiye sizinle gurur duyuyor... seni çooook ama çook seviyorum.....muck...muck...

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler