23 Mart 2009 Pazartesi

Gülçin, yeni albüm yapıyor!

Hepsi Grubu ile yollarını ayıran Gülçin, yeni albüm yapacağını duyurdu. Çeşitli sebepler nedeniyle Hepsi'den ayrılan ve bir daha asla dönmeyeceğini açıklayan Gülçin'in bundan sonra solo albüm yapma planı olduğu ortaya çıktı.
Yeni albümü ile ilgili çalişmalara da başladığı bildirilen Gülçin'in albümünü ne zaman çıkaracağı ise henüz bir netlik kazanmadı.

Çıkacak olan albümün, satış rakamlarının nasıl olacağı da merak konusu. Hepsi Grubu'nun çıkardığı albümler kapış kapış giderken, Gülçin'in çıkacak albümüne ilginin nasıl olacağı hala belirsizliğini koruyor.

Hatırlanacağı üzere; Gülçin, Grup Hepsi'den ayrıldığını ancak yine de hayranlarının Hepsi'ye destek vermesi gerektiğini söylemişti.
Not: Alıntı yaparken mutlaka, kaynağın "Hepsi-Grup.Blogspot.Com" olduğunu belirtiniz, aksi halde yasal işlem başlatılacaktır.

29 yorum:

  1. GÜLÇİNNNNNNNNNNNN AŞKIMMMMMMMMMMMMMMMM ALBÜM ÇIKARIYORMUŞSUNNN SÜPERRRRRRRRRRRRR LÜTFEN GRUBA GERİ DÖN SENSİZ OLMUYOR AŞKIM LÜTFENNNNNNNNNNNN

    YanıtlaSil
  2. GÜLÇİN SENİ VE HEPSİ GRUBUNU ÇOK SEVİYORUM KEŞKE GRUBA DÖNEMİLSEN ŞİMDİ POSTERLERİN ÜSTÜNDE OLAN SENİN RESMİNİ SENCE BEN SİLEBİLİR MİYİM

    YanıtlaSil
  3. gülçin ilk önce ayrıldığın için üzüldüm.Ama köle gibi çalıştırıldaysan iyki ayrılmışsın. seni seviyorun. ama onlarla tekrar konu sursan belki halleder siniz konuyu.Ama karar lıysan sen bilirsin sana iyi şanslar. mutlu ol!!!!!!

    YanıtlaSil
  4. ben tonjaa korkma korkularının üstüne git gülçin albümü çıkar

    YanıtlaSil
  5. çok güzelsin sana hayranım ama keşke ggitmeseydin ama cemre benim birtanem grubun en güzeli sen ve cemreydiniz şimdi sadece cemreeeeeeeeeeeee

    YanıtlaSil
  6. gülçin senin en büyük hayranınım msn adresini bilseydim birlikte konuşurduk gülçin senin için canım feda senin durumuna çok üzüldüm bayyyy seni çoooooooooooooooooooooooooooooookkkkk seviyorumr

    YanıtlaSil
  7. GRUP HEPSİDEN AYRILDIĞI İYİ OLMADI BELKİ AMA GÜLÇİN KISA SÜREDE SÜPER BİR SESE SAHİP OLDUĞU İÇİN EN GÖZDE SANATÇILARDAN BİRİSİ OLUR=)AYRICA GÜLÇİN ÇOK GÜSEL, ÇOK İYİ BİR SESE SAHİP OLDUĞU İÇİN DİZİLERDE BİLE OYNAYABİLİR=)(İNŞALLAH)

    YanıtlaSil
  8. gülçin abla bnm adımda gülçin bnce yeni albümünü çıkar onlarda çıkarsın takma kafana böle şeyleri sana yeni albümünle ilgli başarılar dilerim hoşçakal kendine iyi bak cnmmm

    YanıtlaSil
  9. gülçin abla senin gruptn ayrıldığını duyunca çok üzüldüm yeni klip çıkaracakmışsın duyduğuma göre sana yeni klibinle ilgili başarılar dilerim hoşçakal kendine iyi bak

    YanıtlaSil
  10. Gülçin'in gitmesi bütün hepsiseverleri özelliklede gülçinseverleri çok üzdü...Bazı iddialar anlaşamadıklarını,bazıları anlaşamadıklarını ,bazıları ise Gülçinin evlenmek için Dubai'ye gittiğini belirtti.Gülçin'in tekrar gruba dönmesini bnde istiyorum ama kalan üç kızın yani eren,cemre ve yaseminin ona tekrar bir şans vereceğini hiç sanmıorummm...

    YanıtlaSil
  11. gülçin seni çok seviyorumbitanem aşşşşşşşşşşşkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkım gurup hepsiyedö.

    YanıtlaSil
  12. bence gülçinde kenki ayaklarının üzerinde duracak kasetleri,albümleri çok satılacak...
    ama gruba kötü laflar çok kötü bence arkadaşlarını kesmiyecekti...
    grup arkadaşlarını sevgilisi uğruna bırakmayacaktı... devam edecekti evli bile olsa

    YanıtlaSil
  13. gülçin in gruptan ayrılmasına çok üzüldüm:((

    YanıtlaSil
  14. O gruba bir daha geri dönme gülçin abla kendi yolunu çiz eğer onlar gerçek arkadaş olsalardı arkandan atıp tutmazlardı.Ne olur o gruba dönme senin sesin çok güzel bakalım sensiz ne yapacaklar.Yeni albümünü sabırsızlıkla bekliyorum gülçin abla Başarılar dilerim sana Allah karşına hep güzel insanları çıkarsın.AMİN.

    YanıtlaSil
  15. asıl güçn qrçek arkdaş olsaydı qruptan hiç yokken ayrılmazdıı bnce qlçin hatalıı....

    YanıtlaSil
  16. bece çok kötü yaptın gülçin o kadar sevilmişti ki grup ama şimdi çıktın o kalın sesinle hangi bir haltı etcen merak ediyorum

    YanıtlaSil
  17. gülçin sensiz yeni şarkıların tadı çıkmıyorrr gruba geri dön

    YanıtlaSil
  18. hiç sevmiyorum seni...şarkında hiç güzel olmamış...bence grubuna geri dön

    YanıtlaSil
  19. zaten hepsi grubu yeni albüm çıkardı. Artık pek takip etmiyorum. Ama galiba adı yeterdi. Çünkü yeni şarkılarının adıda yeter. Gülçinin grup'tan ayrılmasına fazla üzülmüyorlar onlar yolarına devam ediyor yeni şarkılarıda hiç fena sayılmaz yasemine,erene ve cemreye suç atacağımıza biraz olaylara bakalım gülçin 2005'ten beri parasını alamadığı için gruptan yetkili olan ajansla arası açıldı evet sevgilisi vardı ama evlenmedi röpörtajındada belirtiği gibi evlenmeyi de düşünmüyor hepsiyede gülçinede başarılar ama gruptan ayrıldıktan sonra tek başına albüm yapan çok kişiye rastlamadım ok zor çünkü gruplayken çok farklı birlik ve bereberlik duygusu var ve sana çokta fazla görev düşmüyor ama tek başına olunca tüm sorumluluk senin üstüne kalıyor. hepsideyken performansını beyeniyordum çok cool'lardı özellikle gülçinin sesi çok özel ve güzeldi umarım başarılı olurlar aslında hepsiyi bir çok kişi sever bazıları sevmez ben ortalardayım sadece bir arkadaş söyledi benimde şimdi aklıma geldi araştırma yaptım ve bunları yazdım şarkılarını takip ediyordum bazılarını beyeniyordumda artık takip etmiyorum gruptan ayrıldığı için bir bildiği vardır ama kötü yaptı arkadaşca herşeyin üstesinden gelebilirlerdi o gitti neyse tüm hepsicilere ve de gülincilere geçmiş olsun!

    YanıtlaSil
  20. ewet adını vermeyen kişiye katılıyorum sensiz şarkıların tatı çıkmıyor hele son yeter albümün şarkısı sen olsaymıssın keşke ceren yasemin ve eren abla sizide çok seviyorum saglıkla kalın tüm türkiye

    YanıtlaSil
  21. ben lise 2 ye geçmiş bir kızım.grup hepsi yetenekli kişiler içeriyor.tabiki gülçinin ayrılması kötü oldu.ama diğer üçü yollarına devam ettiler.bir sürü şarkı çıkardılar.gülçin hem güzel hem genç hem yetenekli biri.seside güzel.o da eski grubunun yaptığı gibi yoluna devam etmelidir.bence çok dinleyici toplayacaktır.çünkü gülçinin sesi çok özel ve kimse onun yerini alamaz.

    YanıtlaSil
  22. Gülçin abla gruptan ayrıldığına üzüldüm ama senin sesin de süper bence sen tek başına da başarırsın

    YanıtlaSil
  23. bence gülçinin ara ara şarkısını dinleyin müthiş süper ötesi bişiii

    YanıtlaSil
  24. keşke hepsi'den ayrılmasaydın:(

    YanıtlaSil
  25. yha gülçin sensiz olmuyorr.Bizi sewiyorsan guruba gir girmezsen bizi sewmiyorsun ne olur gülçin bu yazıyı okuu seni sewoz ama tam olarak hayran değiliZ AMA BU DEDİĞİMİ YANLIŞ ANLAMA

    YanıtlaSil
  26. BnCe gÜlÇiNsiZ GrUbUn dAhA çOK TaDı ÇıKIo zTeN O vRKeN gRuBu BoZuODu...gÜLçİn GeRi geLmSiN O GrUba
    lÜtFeNnnn......

    ErEn
    yAsEmİn
    cEmRe

    YanıtlaSil
  27. gülçin senin hayranınım hem iyi bir şarkıcı hemde iyi bir oyuncusun ...
    cemre eren ve yasemin den hayır gelmez sana bence hayatında mutlu ve huzurlu olmani dilerim...

    YanıtlaSil
  28. gülçinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn keşke gitmeseydin sensiz olmuyor bu hepsi bir lütfen grubuna geri dön

    YanıtlaSil
  29. gülçin seni çok seviyorum ama hepsi gurubunuda çok seviyorm dördünüz süperdniz ayrılnca olmadı bu bnm görüşüm ne olur hepsiye geri dön eskisi gbi olun:))))))))))))))))))))))))))))<3<3<3

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler