17 Mart 2009 Salı

Grup Hepsi Müzikleri

Grup Hepsi, Türkiye'de neden bu kadar tutuldu? Hayran kitlesi, neden bu kadar geniş? Çocuklar, neden Hepsi ile yatıp Hepsi ile kalkıyorlar? Neden, her yaptıkları olay, her giydikleri moda oluyor? Neden konserlerinin yapıldığı salonlar hınca hınç doluyor? Biletleri neden günler öncesinden tükeniyor? Albümleri, neden yüzbinlerce satıyor?
Bu saydıklarımızın cevabı elbette, Hepsi üyelerinin dış görünüşleri değil. Sorduğumuz soruların tek bir cevabı var; o da Hepsi'nin sanatı.

Hepsi'nin müziklerini dinlediğinizde çok farklı bir tat alırsınız. Özellikle Hepsi Grubu'nun vokallerdeki başarısı tartışılmaz. Grup üyelerinin tamamı, aldığı müzik eğitimlerinin hakkını veriyor.

Önceleri başkaları tarafından yorumlanıp daha sonra tekrar Grup Hepsi üyeleri tarafından seslendirilen parçalarda da, Hepsi'nin farkını görebilirsiniz. Genellikle bir parçayı sürekli dinlediğimiz kişinin ağzından değil de başkasından dinlersek beğenmeyiz; ama Hepsi Grubu'nda bu durum tam tersi. Daha önceleri başkaları tarafından seslendirilen parçaları, bir kez de Hepsi'nin ağzından dinlediğimizde, ayrı bir tat alırız ve "Güzel seslendirmişler gerçekten de" deriz. İşte Hepsi'yi diğerlerinden ayıran en temel fark da budur.

Grup Hepsi'yi Grup Hepsi yapan müzikleridir, sanatıdır, emeğidir. Bunca hayranı olması ve ülkenin en büyük müzik gruplarından birisi olmasının sırrı da tam burda yatıyor.

Not: Alıntı yaparken mutlaka, kaynağın "Hepsi-Grup.Blogspot.Com" olduğunu belirtiniz, aksi halde yasal işlem başlatılacaktır.

1 yorum:

  1. resminiz çok güzel ve ben sizi çok seviyom üstelikte yasemini çok seviyom çünkü en güzelleriniz yasemin ve benim göbek adımda yasemin...ama ben sizin tekrar bir araya gelmenizi istiyorum lütfen dördünüz tekrar bir araya gelin...ben sizin ayrı olmanızı istiyorum...yazan:seray

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler