16 Mayıs 2009 Cumartesi

Hepsi Chat

"Hepsi Grubu ile chat yapmak, onlarla sohbet etmek mümkün mü?" Bugün bu sorunun cevabını sizlere kısaca vermeye çalışacağız. Hepsi Grubu üyelerinin katıldığı programlarda, bu konuyla ilgili yaptığı açıklamaları birçoğunuz biliyorsunuzdur. Kızlar, konuyla ilgili "MSN adresimiz ya da Facebook hesabımız yok" diyerek, konuya son noktaları koydular. Ancak, yaptıkları bu açıklama, Hepsi hayranlarının, grup üyelerine ulaşamayacağı anlamına gelmiyor. Şimdi onlara nasıl ulaşabileceğinizi belirtelim.

Unutmayalım ki bir topluluk ne kadar büyükse o kadar dikkate alınır. Mesela bu site üzerinden bir örnek verecek olursak; eğer bu siteye yeterli sayıda ziyaretçi taşırsak ve "Hepsi ile bir buluşma istiyoruz" diyerek sesimizi duyurmaya çalışırsak, emin olun herhangi bir etkinlikte bir araya gelebilir, Hepsi ile vakit geçirebiliriz.

Grup Hepsi'nin MSN adresleri diye size verilen adreslere itibar etmeyin. Verilen tüm adreslerin, bir aldatmaca olduğunu unutmayın.

Grup Hepsi'ye ulaşmak için, sadece sanal dünyadan da medet ummayın. Hepsi konserleri, sizlerin onlara ulaşmanın açısından en uygun yerler. Konser bitiminde fotoğraf çektirebilirsiniz, eğer izin verirlerse onları kuliste ziyaret edebilirsiniz ve birkaç dakika da olsa sohbet edebilirsiniz.

Hepsi'nin çalıştığı şirket olan Stardium üzerinden de Grup Hepsi'ye ulaşabilirsiniz.

Yukarıda saydıklarımız dışında, "Hepsi ile Chat" ya da "Hepsi'nin MSN adresleri" diye sizi kandırmak isteyecek olanlara inanmayın. Hepsi üyelerinin, internette chat yapmak dışında daha önemli işleri olduğunu unutmayın.

Click for English...

Not: Alıntı yaparken mutlaka, kaynağın "
Hepsi-Grup.Blogspot.Com" olduğunu belirtiniz, aksi halde yasal işlem başlatılacaktır.

5 yorum:

  1. yha ben hepsi grubunu çok merak ediyorum ben ankarada oturuyorum neden buraya gelmiyorsunuz hep istanbul antalya ....vs. niye hiç ankaraya gelmiyorsunuz yha ben hepsi grubu ile konuşmak istiyorum fotograf çekinmek istiyorum ndn yha ndn hep başka yerleremi gitçeksinizz offf :(

    YanıtlaSil
  2. hepsi çok güzel

    YanıtlaSil
  3. ıyıkı boyle 1 yazı yapılmıs ben msnleri olmadıgını bılıordum ama bılmeyenler de var

    YanıtlaSil
  4. hepsi iğRençççç ;)

    YanıtlaSil
  5. ya bu site acılmıooo ne yapcammm....

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler