31 Mayıs 2009 Pazar

Hepsi, Eurovision'a gitmek istiyor mu?

Eurovision'un 2009 ayağından hemen sonra, gelecek senenin tartışmaları başladı bile. Geçen hafta TV8'deki "Bunu Konuşalım" programına katılan Hepsi üyeleri, Eurovision ile ilgili merak edilenleri de cevapladı.

Program sunucusunun tüm sorularına içtenlikle yanıtlar veren Cemre, Eren ve Yasemin, Eurovision ile ilgili soruları da aynı samimiyetle cevapladı.

"Eurovision'a katılmak ister misiniz?" sorusunu Hepsi üyelerinden Eren cevapladı. "Eurovision'a, ülkemiz adına katılan herkesi çok destekliyoruz ancak biz bu konuda fazla istekli değiliz" diyen Eren, yanlış anlaşılmak istemediklerini, Türkiye'yi çok sevdiklerini söyledi.

Eurovision'un amacından saptığını ve müziğin arka plana atıldığını söyleyen Eren, Mor ve Ötesi ile Kenan Doğulu'nun parçalarını hatırlattı ve "Şimdi o parçaları hatırlayan yok" diyerek, sitemlerini dile getirdi. Müzik ve dans için yarışmaya katılabileceklerini söyleyen Hepsi üyeleri, gelecek sene için kapıyı tam olarak kapatmadı.

Click for English...

Not: Alıntı yaparken mutlaka, kaynağın "
Hepsi-Grup.Blogspot.Com" olduğunu belirtiniz, aksi halde yasal işlem başlatılacaktır.

3 yorum:

  1. bence hepsi eurovision a girmeli gayet iyi bi grup ben ereni çok swiyorum başarılarınızın devamını diliyorum kendinize çok iyi bakın hepsi grubu

    YanıtlaSil
  2. ben hepsi grubunu çok seviorum gülçinin ayrılmasıyla hiç birşey değişmedi hepsi grubu hala ayakta tabi biraz üzüldüler olabilir ama biz hepsi grubunun ölene dek arkadasındayız ben hepsi grubu gelecek sene eurovisiona katılmasını çok istiorum onlar o kadar tatlıki ve çok güzel dansları vede figürleri var böylelikle herkesi kendilerine hayran bırakıyolar keşke birgün bende görebilsem onları o kadar görmek istiorum nasip olursa inşallah görürüm onları çok seviorum ÖLENE DEK ARKANIZDAYIZ HEPSİMM....

    YanıtlaSil
  3. hepsiden nefret ediyorum onlardanda bu beklenirdi zaten neden ülkemizi temsil etmiyolar gülçin çıktı ve onun adına çok üzüldüm yasemin ve gülçini seviyorum cemre ve eren kendini bişey sanıyo hadise seni dünyalar kadar seviyorum aşkım cnmsın

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler