5 Eylül 2009 Cumartesi

Grup Hepsi de anne olmak istiyor

Ünlüler dünyasında yaşanan 'bebek patlaması', Hepsi grubunun üyelerini de etkisi altına aldı.

Ünlüler dünyasında yaşanan 'bebek patlaması', Hepsi grubunun üyeleri Cemre, Eren ve Yasemin'i de etkisi altına aldı. 'Cine City' programına konuk olan Hepsi kızları; anneliğe dair düşüncelerini şöyle anlattı:

Cemre: Anne olmayı kesinlikle düşünüyorum. Çok disiplinli olduğum için çocuğumu çok iyi yetiştirmek istiyorum. Yapacaksam bir çocuk yapacağım. Onu da feci sağlam karakterli yetiştireceğim. Çocuğumla aramda çok fazla yaş farkı olsun istemiyorum. 27 yaşında anne olmak istiyorum.

Eren: Ben çocuğa çok sıcak bakıyorum. Üç tane çocuğum olsun istiyorum çünkü çocukları çok seviyorum. Biz siparişleri evrene gönderiyoruz; inşallah yakın zamanda olur.

Yasemin: Erkek çocuğum olsun istiyorum. Çünkü kızım olursa Cemre ve Eren çocuğu alıp, her yerine bir şeyler takacaklar. Çocuk sonrasında kafasını taşıyamayacak. Erkek olsun, yaramazlık yapsın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yaptğınız için Teşekürler