8 Ekim 2009 Perşembe

Grup Hepsi'den yepyeni bir röportaj

Grup Hepsi, Milliyet Kardeş'in Ekim ayı konuğu oldu. Merak edilen tüm soruların yanıtlarını veren Hepsi üyeleri, kendi özel yaşamları ile ilgili de sırlar verdi.

Halihazırda alabileceğiniz MK ile grup üyelerinin birbirinden ilginç sırlarını öğrenebilir, Hepsi üyelerine daha yakın olabilirsiniz.

Milliyet Kardeş'i alamayacak olanları da unutmadık tabii. MK'yi alamayacaklar için röportajın tamamını sizin için derledik. İşte sorular ve Hepsi'nin cevapları:

‘Her şey değişir” ama hayatınızda hiç değişmeyen şeyler neler?

Eren:Yeşilli olan dünyam, sevdiklerim (çok varlar) ve her zaman var olan garip danslarım.

Yasemin:Annem, kızlar, Şebnem, Evren

Cemre:Sevdiklerim hiçbir zaman değişmez ve bir de karakterim hep aynıdır.



-Yeni bir single çıkarttınız, ismi de ”Sır”. Kimlerle çalıştınız?

Sözleri Pınar Uçarlara, bestesi Mehmet Andiçen’e ait ”Sır” isimli parçamızın aranje, mix ve mastering’i yine Mehmet Andiçen’e ait. Elektrik ve çelik gitarda Burak Saltan var.

-Pek çok çıtır kız hayranınız var. Peki, küçük yakışıklı hayranlarınız sizin en çok hangi yönlerinizi seviyorlar?

Eren:Gelekcekteki kız arkadaşlarına rol model görüyorlar.

Cemre:Bilmem onlara sormak gerek, ben de merak ettim.

Yasemin:Hep söylediğimiz şey şu; doğal olduğumuz için bizi kendilerini yakın hissediyorlar…

-Eminiz yakınlarınız, size karşı biraz korumacı davranıyorlardır. Bu durum sizi bazen sıkıyor mu? Bu konuda neler yaşıyorsunuz?

Eren:Ben özgürlüğüme fazla düşkün bir kızım. Bu yüzden bazen sıkışmış hissediyorum ama bu durumla baş edebilmeyi erken yaşta öğrendim.

Yasemin:Tabii ki sıkmıyor, olması gereken de o zaten. Bunu sadece onlar değil biz de yapıyoruz. Birimiz haksız durumda bile kalsa, biz yine de onu savunuruz çünkü her birimiz, birbirimiz için büyük bir değere sahibiz ve birbirimizin hayatında kalıcıyız.

Cemre:Hem de çok korumacılar ama bu hoşuma gidiyor. Sahiplenmek güzel şey.

-Genç yaşta star olmak nasıl bir his? İnsanların sizi sokakta görüp koşarak yanınıza gelmesi ve imza istemesi, şu an size nasıl duygular veriyor?

Yasemin:”Star” demek açıkçası beni rahatsız ediyor. Çok güzel bir duygu tanınmak! Her şeyden önce yaptığım işle bilinmek daha da gurur verici. İnsanin ruhu okşanıyor. Karşınızdaki insanın size olan heyecanını gördüğünüzde çok mutlu oluyorsunuz.

Eren:Suratımda kocaman bir gülümseme oluyor ve onlar yanımdan gittiğinde, yoluma devam ediyorum ve hala uzun süre o gülümseme suratımda kalıyor. Sanırım anladınız ne hissettiğimi

Cemre: Henüz star olmadık, daha yolumuz var. Ama insanlar koşarak gelince, bundan çok mutluluk duyuyorum.

-Gençliğin yeni prensi Robert Pattinson hakkında neler düşünüyorsunuz?

Yasemin: E güzel

Eren:İlk gördüğüm günden beri bayılıyorum

Cemre: Çok beğenmiyorum. Fazla popüler şeylere ilgi duymam genelde.

-Bir gencin hayatındaki en önemli anlar hangi anlardır sizce?

Yasemin: İlkler.

Eren: İlk aşık olduğu ve özgürlüğünü elde etmeye başladığı zamanlar bence.

Cemre: Aşık olduğu an ya da kendi ayaklarının üzerinde durduğu anlar.

-Birer sihirbaz olsaydınız, şapkadan ne çıkartmak isterdiniz?

Yasemin: Hayatımın erkeğini

Eren: Karşımdakini o an en mutlu edecek şeyi çıkartabilmeyi çok isterdim. Yanımdakinin mutlu olması benim için çok önemlidir.

Cemre: Karşımdakinin dileğini çıkarırım. Boş çıkmasın da şapka

Hepsi kızları bu yıl çevre için gönüllü çalışacak. Geri Gönüşüm Projesi’ne destek verecekler.

-”Geri kazanım projesi” deyince aklınıza neler geliyor?

Yasemin: Her şey, her anlamda…

Eren: İçinde kendimi en tamam hissedeceğim, çok inandığım ve bütün enerjimi vereceğim bir proje.

-Sizce bu jenerasyon, dünyamızı küresel ısınmadan koruyabilecek kadar bilinçli mi?

Yasemin:Yarısı bilinçli, yarısı bilinçli değil bence.

Eren:Yeni nesil bütün küresel konular hakkında çok daha duyarlı. Hatta bu konular için çaba bile sarf edecekler bence.

-Eğer bir klonunuz yani kopyanız olsaydı, ona hangi sorumluluklarınızı devrederdiniz?

Yasemin:Genelde çok işimiz olduğunda kullanırdım onu Annemin yanına gönderirdim, ona yardım etsin diye.

Eren:Kilo verme sorumluluğumu direkt ona verirdim Gerisi bende kalsın, mutluyum diğer sorumluluklarımdan.

Cemre: Temizlik yapsın, ev işleriyle ilgilensin yeter.Ben çalışırım.

-Yaptığımız iyilikler ve kötülükler sizce bize geri döner mi? Bunun bir örneğini hiç yaşadınız mı?

Yasemin: Tabii ki döner. Şu an ki en büyük inancımız

Eren: Bu tarz olaylara belirli isimler takılmasını pek doğru bulmuyorum ama bu durumları hayatımızın her dakikasında yaşıyoruz bence. Ya da yaşamadığımız zamanların acısını yaşananlarda daha çok hissediyoruz.

Cemre: Tabii ki yaptığınız her şey size geri döner.

Not: Alıntı yaparken mutlaka, kaynağın "Hepsi-Grup.Blogspot.Com" olduğunu belirtiniz, aksi halde yasal işlem başlatılacaktır.

1 yorum:

  1. hepsi sizi okadar çok seviyorum ki annatamam bikere bursada konser verin hemen gelirim ama yaptığınız konserler çok uzak gelemiyorum hep üzülüyorum lütfen bikere bursada konser verin hemen gelicem ve bu haberi internete verin lütfen eren abla sen çok güzelsin diğerleride ama seni çok seviyorum sen çok güzelsin lütfen bursada konser verin sizi ÇOKKKKKKKKKKKKKK SEVİYORUM BUNU OKUYUNNNN

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler