19 Mart 2008 Çarşamba

Grup Hepsi Cemre

68 yorum:

  1. cemre abla seni çok seviyorum.hatta senin hayranınım.resimlerde o kadar güzel çıkıyosunkiii.sana byılıyorum.seni öpüyorum

    YanıtlaSil
  2. çok kötüsünüz

    YanıtlaSil
  3. bence en güzelleri cemre çok hoş bi yüzü var

    YanıtlaSil
  4. ben şahsen grup mp3 e uyuz oluyom grup hepsiden başka grup yok benim için

    YanıtlaSil
  5. bence cemre en güzeli...

    YanıtlaSil
  6. cemre abla seni çokkkkkkkkkkkkkk seviyorum çokkkkkk güzelsin sen dünyanın en tatlı kızısın

    YanıtlaSil
  7. yaa bunlarr çok güzell AMA cemre ayrı bi güzell ne biliyimmm yüzü çok farklıı yanii se verimm onuu AmA BAzeN OK DEĞİşikkk konuşuyorr olsunn HER güzelinn bi kusuru vardIrrrrrr

    YanıtlaSil
  8. beysa sna gıcık oluom.gerzek.doğru dzgn yaz
    cmre sana bayılıom

    YanıtlaSil
  9. cemre sana hayranim 16 yaşindayim seni birkere gördüm gercegin resimden daha güzel hastayim sana

    YanıtlaSil
  10. cemre abla sana bayılıyorum.gurubun en güzeli sensin.seni çoook seviyorum

    YanıtlaSil
  11. Çocuklar ben sizin hayranınız olan cemre kemer .Bence içimizden en güzel olan eren ve gülçin lütfen böyle abuk zabuk şeyler yollamayın size sır veriyorum yasemini hiç sevmiyorum ÖKÜZ kendim cemrekemer olarak ereni ve gülçini seviyorum. GEBERTİRİM SİZİ!!!!!!!!! danalarrrrrrrrrrrrrr hah hah hah hah hah

    YanıtlaSil
  12. dünyanın en güzel kızı cemre tüm gezegen kadar seviyorum bizi kimse ayıramaz ceren cemre

    YanıtlaSil
  13. cemrenin giyim tarzını çok seviyorum

    YanıtlaSil
  14. kimse saan aşık olamaz nasıl bayılırlar bayılmak sözcüğü mecaz anlam canlarım türkçeniz yok mu sizin hem ben cemreyi sizden daha çok seviyorum aynı zamanda bnm grubm var eğer sanatçı olursak grrsnz adımız grup 5 harfli unutmaın herkese sölein cemre seni öpyrmm muck muck muck

    YanıtlaSil
  15. cemre abla sana bişey diyecem ve neolursun bu siteye bak seni çok seviyorum hep rüyalarıma giriyosunuz ağlıyorum ama ne olrsun keçiörene konsere gelin seninle tanışmak konuşmak istiyorum ve sizi çooooooook ama çoooooooooooooook seviyorum ne olursun bu yazdıklarıma bak öpüyorum bb

    YanıtlaSil
  16. meraba arkadaşlar ben cemre burcum kova grup taki arkadaşlarımın heppsini seviyorum yasemin gülcin ern hepsi birbirinden güzel ben genellikle temizlik yapmayı severim beni sevenlerde benim gibi temizlik yaparlarsa yardım da bulunurlarsa sevinirim aynı zamanda benim hic bir rakibim yok olmucakta teşekkür ediyorum yorumlarınız icinde

    YanıtlaSil
  17. senin hayranınım bir an önce samsuna gel........................

    YanıtlaSil
  18. seni çok seviyorum..bir an önce samsuna gelmeni bekliyorum...

    YanıtlaSil
  19. cemere sen i çok sevioruzzzz

    YanıtlaSil
  20. cemre abla seni çooooooook öpüyorum grubun en tatlı ve güzeli sensin

    YanıtlaSil
  21. cemre abla seni çok seviyorum.gurubun en populer kızısın.ayrıca filiminizdeki davranış ve duygusallıklarınızla beni etkiliyorsunuz şunu unutmaki ben seni çooooooooooooook seviyorum

    YanıtlaSil
  22. cemre abla yozgat merkezine konsere gelin lütfen yalvarıyorummmm

    YanıtlaSil
  23. merhaba hepsigrubu sizi çok seviyorum çünküsiz herkezin hayranısınız

    YanıtlaSil
  24. bizim sınıftakileri
    1.Cemre
    2.Eren
    3.Gülçin
    4.Yasemin
    ditorlar ama bence hepsi birbirinden güzel

    YanıtlaSil
  25. ya ben hepsi grubunu çok seviom erkeğim ama müthiş derecede seviom kimseb benim kadar sevemez

    YanıtlaSil
  26. meraba ben burcu size bayılıyorum çok tatlısınız şarkılarınızda süper

    YanıtlaSil
  27. ben yeğnimden başka kimse ereni sevemezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

    YanıtlaSil
  28. merhaba ben adımı vermek istemiom hepsiyi çok seviom

    YanıtlaSil
  29. emre cok güsel ama 3. resimde birazcık (birazcık) kötü cıkmıs.

    YanıtlaSil
  30. CCCCCCCCCEEEEEEEEEEEEEEEMMMMMMMMMMMMMRRRRRRRRRRREEEEEEEEEEEEEEEEE SENİ ÇOOOOOK SEVİYORUM.
    AMA HEPSİ GRUBUNU DA SEVİYORUM.BÜYÜYÜNCE SENİN GİBİ DANS VE ŞARKICI OLMAK İSTİYORUM

    YanıtlaSil
  31. ya ne be bu eren daha gzl

    YanıtlaSil
  32. CEMRE MERABA SENİ ÇOK SEVİYORUM KLİP ÇEKİMLERİNE DİKKAT

    YanıtlaSil
  33. cemre seni çok ama çooooookkkkkkkkk seviyorum sevgiprensesi2009@hot umarım bi gün tanışırız :)

    YanıtlaSil
  34. arkadaşlar ben gerçek cemre yorumlarınız için çok teşekkürler ama lütven benmiş gibi yasemini hiç sevmiyorum velan yazmayın çünki ben tüm gurubumu çok seviyorum arkadaşlar lütven yalan şeyler yazmayın

    YanıtlaSil
  35. cemre abla ben ankaradan sıla ve senin hayranın seni ve gurubunu çok seviyorum

    YanıtlaSil
  36. yalnız kendini cemre kemer olarak tanıtan birkaç kişi var.yalnız akılsızların buna inanacağını biliyorlardır umarım.CEMREYİ SEVİYORSANIZ HAKKINDA GARİP GARİP KONUŞMAYIN!!!

    YanıtlaSil
  37. ADSIZ:

    cemreye olan sevginizi hakkında yalan söyleyerek açıklıyorsunuz.

    CEMREYİ SEVEN TAKLİT ETMEZ.

    SEVENLER BELLİ OLUYOR

    YanıtlaSil
  38. seni çook seviyorum ben10 yaşındayım herkes ereni seviyor beni ona yönlendirmeye çalışıyorlar ama hayır ben hepinizi ama en çoook seni seviyorum

    YanıtlaSil
  39. Cemre ablacigim SENII COOOOK AMA COOOOKK SEVIYORUM,ogle tatli ogle Güzelsinki anlatamam.Allahim seni Sevdigine kavustursun:)Hersey Gönlünce olsun Canim ablacigim ayriyetten gruptaki arkadaslarinada selamlar onlarida cok seviyorum.Kendinize cooook iyi bakin Canim ablacigim Yolunuz daima acik olsun,allah emenat olsun Kocaman öptüm seni Cemre ablaaaaaaaa I LOVE YOU FOR EVER....:)ayriyetten Resimler cok güzeL:).

    YanıtlaSil
  40. cnm benim seni cook seviyorm cnmmsın eger gülçine üzülüosan bosver sen onun yerini turarsın canm benm senin hayranınmmmm

    YanıtlaSil
  41. cemre merhaba benim adım özge.Ben senin hayranınım.Seni çok ama çok seviyorum.Ve seni kocaman öpüyorum.AYRICA ANTALYADA NE ZAMAN KONSERİNİZ VAR CEMRE. BİR ŞEY DAHA DİYİCEM SOKAKTA BENİ HER GÖREN DİYORKİ 'SEN CEMRE KEMER'E ÇOK AMA ÇOK BENZİYOSUN DİYORLAR..

    YanıtlaSil
  42. aylin:
    cemre abla bence hepiniz çok güzelsiniz.Hele eren abla ile sen en güzellerisiniz umarım bir gün tanışırız öpüyorum bay.

    YanıtlaSil
  43. çok güzelllll canımdan çok seviyorum ben safiyeeeeeeeeeeeeeeeeee

    YanıtlaSil
  44. benden başka cemre yi hiç kimse bu kadar sevemezzz. allahım bu ne güzelliktir yha şu güzelliğe bakar mısınız?
    ben deli bir cemrekolik im.....=)

    YanıtlaSil
  45. cemre abla bence çok güzelsin ve çok şirinsin benim en büyük hayalim bir gün dördünüzle yüz yüze gelmek öptüm bayyyyy

    YanıtlaSil
  46. gülçini guruptan ayrıldığı için hiç sevmiyorum ama yasemini ereni cemreyi çok seviyorum...

    YanıtlaSil
  47. seni çok seviyorum erkek olsam anında sana aşık olurdum bundan emin olabilirsin ama abartmış gibi olmayayım neyse çok tatlısın ve çok güzelsin byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

    YanıtlaSil
  48. cemre abla hakkında hep böyle abuk subuk konuşuyorlar ama sen onlara aldırma dünyanın en güzel kızı sensin canım benim öptüm seni bybybybbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyymuçuk muçuk

    YanıtlaSil
  49. cemre abla seni çooooooooook seviyoru m okadar güzelsin ki bayılıyorum seni herkesten çooooooooooook seven hayranın bedia

    YanıtlaSil
  50. adsız,
    bence hepsi grubundan en çok cemre güzel hepsi grubunun kayseri'ye gelmesini istiyorum.

    YanıtlaSil
  51. adsız,
    hepiniz çok güzelsiniz ama cemre abla seni daha çok seviyorum.hepinizi öpüyorum

    YanıtlaSil
  52. cemre ben seni herkezden çok seviyorum sana hatayınm kenanan doğlu.

    YanıtlaSil
  53. yha çok talı çıkmış o nun için ölürüm mvi şekerim benimmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  54. cemre seni çoooooooooooook seviyorum sana hastayım tatlı ve güzelsin inşallah bende senin gibi olurum

    YanıtlaSil
  55. SENİ COK SEVIYORUM VE COK GÜZELSİN

    YanıtlaSil
  56. cok guselsın cemre sesıne bayılıyorum we s ana

    YanıtlaSil
  57. cemre bence hepsi grubunun en güzeli. cemre seni çok seviyorum

    YanıtlaSil
  58. bence o cemre diye başlık atan kimse yalan söylemiş cemre hayranlarına karşı çok nazik eğer odüzenbaz kimse ağzına yapmıyım urfaya selamlar ben amazon

    YanıtlaSil
  59. ben cemre seni çççççççççççoooooooooookkkkkkkkkk seviyorum.senin bütün şarkılarını ezberledim.sen çok güzelsin seni çok seviyorum.12 yaşındayım.seni çok beğeniyorum.bizim sınıf 40 kişi ve herkes CEMRE,EREN,YASEMİN veGÜLÇİN diyorlar.

    YanıtlaSil
  60. hayatımda grup hepsi kadar güzel bir grup görmedim hepside bir birinden güzel :):):):):)):)

    YanıtlaSil
  61. doğum kutlu olsun cemre abla

    YanıtlaSil
  62. çok güzelsin cemreeeee:))

    YanıtlaSil
  63. ZATEN BEN NE OLURSA OLSUN CEMRE ABLAYI ÇOK SEVİYORUM BENİM İÇİN ARALARINDA EN GÜZELİ OO :D:D

    YanıtlaSil
  64. cemreyi çok seviyorum

    YanıtlaSil
  65. Cemre Kemer cok tatlisin...Grup Hepsi sizi coooooooooooookkkkkkkkkk seviyorum basarilarinizin devamini diliyor ve opuyorum@@@,..

    YanıtlaSil
  66. Ben almanyadan Leyla Cemre Kemer cok tatlisin,..Grup Hepsi harikasiniz basarilarinizin devamini diliyor ve kocaman opuyorum@@@..,.

    YanıtlaSil
  67. cemre abla seni çok seviyorum çok tatlısın...

    YanıtlaSil
  68. CEMRE ABLA SENİ O KADAR ÇOK SEVİYORUM Kİ ANLATAMAM.senin fotoğraflarını dosyaladım .lütfen bu sayfayı okuyorsan sende bana bir yorum yaz mesela nasıl yazdım yorumu beğendimi?

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler