19 Mart 2008 Çarşamba

Grup Hepsi Eren

24 yorum:

  1. Ben en çok Ereni seviyorum. doğrusu sadece Ereni seviyorum diyebilirim yani. dizide en güzel Eren oynuyor. Cemre ile Gülçin çok yapmacık oynuyorlar.EN GÜZELİ EREN.Sonra Yasemin,Cemre,Gülçin.Bana arkadaşlar Eren delisi diyorlar.Dolabım hep Erenin resmi ile dolu,defterlerim,günlüğüm ...Ben birşeyi çok merak ediyorum . Eren hangi takımı tutuyor çok merak ediyorum.Arkadaşlarım fenerbahçeyi tutar diyorlar.Ben fanatik GALATASARAYLIYIM.İnşallah Erende Galatasaraylıdır.Eren , sitene yazarmısın ne olur.Giydiği herşey Erene yakışıyor.Bence Eren yeşil far sürme sadece o bozuyor.Arkadaşlarımla o düşüncedeyiz.Erenin duruşu çok hoş. Eren çok sempatik ve çok güzel.Erenin dizideki karekteri ili benim karekterim çok benziyor.Erenin hakkında herşeyi biliyorum takımı hariç.Eren kariyer yönünden çok iyi gidiyorsun,inşallah hep böyle devam edersin.Senden çok önemli iki ricam olacak inşallah yaparsın.Birincisi benim için bir proğramda Olmaz Böyle Şeyi söylemeniz,ikincisi Samsunun ilçesi olan Çarşambaya konser yapmanız.İnşallah ricalarımı yaparmısınıZ.Eren seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum.

    YanıtlaSil
  2. Ben en çok Ereni seviyorum. doğrusu sadece Ereni seviyorum diyebilirim yani. dizide en güzel Eren oynuyor. Cemre ile Gülçin çok yapmacık oynuyorlar.EN GÜZELİ EREN.Sonra Yasemin,Cemre,Gülçin.Bana arkadaşlar Eren delisi diyorlar.Dolabım hep Erenin resmi ile dolu,defterlerim,günlüğüm ...Ben birşeyi çok merak ediyorum . Eren hangi takımı tutuyor çok merak ediyorum.Arkadaşlarım fenerbahçeyi tutar diyorlar.Ben fanatik GALATASARAYLIYIM.İnşallah Erende Galatasaraylıdır.Eren , sitene yazarmısın ne olur.Giydiği herşey Erene yakışıyor.Bence Eren yeşil far sürme sadece o bozuyor.Arkadaşlarımla o düşüncedeyiz.Erenin duruşu çok hoş. Eren çok sempatik ve çok güzel.Erenin dizideki karekteri ili benim karekterim çok benziyor.Erenin hakkında herşeyi biliyorum takımı hariç.Eren kariyer yönünden çok iyi gidiyorsun,inşallah hep böyle devam edersin.Senden çok önemli iki ricam olacak inşallah yaparsın.Birincisi benim için bir proğramda Olmaz Böyle Şeyi söylemeniz,ikincisi Samsunun ilçesi olan Çarşambaya konser yapmanız.İnşallah ricalarımı yaparmısınıZ.Eren seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum.

    YanıtlaSil
  3. eren bir harika onunla tanışmayı çok isterim

    YanıtlaSil
  4. eren in hangi takımı tuttuğunu merak ediyorsan söyleyeyim BEŞİKTAŞ takımını tutuyor şey mesajını okudum çok güzel yazmışsın ama ençok eren lafı var ereni çok sevdiğini yazmışsın ama gerçektende çok güzel neyse byyy byyybyyybyy

    YanıtlaSil
  5. HEPSİ GRUBU HEPİNİZİ SEVİYORUM AMA EN ÇOK EREN ABLAYI SEVİYORUM HEPİNİZ BİRBİRİNİZDEN ŞEKER VE TATLI GİBİ KIZLARSINIZ AMA EREN ABLA DAHA ŞEKER YASEMİN ABLA İÇİNDE ÇOK TATLI VE GÜZEL GÜLÇİN ABLA İİÇİNDE ÇOK TATLI CEMRE ABLA İÇİNDE BİRAZCIK GÜZEL VE TATLI.İÇİNİZDE HEPİNİZ GÜZELSİNİZ AMA EREN ABLA VE YASEMİN ABLA ÇOK GÜZEL.

    YanıtlaSil
  6. yasemin delisi15 Temmuz 2008 20:54

    Yasemin abla seni çok seviyorum.sonra eren ablayı,sonra gülçin ablayı ve sonrada cemre ablayı seviyorum...

    YanıtlaSil
  7. ben ençok ERENİ seviyorum sonra cemreyi sonra yasmemini ve en son gülçini seviyorum bu sıralamaya da tüm arklarımda katılıyor

    YanıtlaSil
  8. Ben hepsi grubunu çok seviyorum ama özellikle ereni çok seviyorum eren bana çok benziyo yasimini de çok seviyorum onun da benim gibi araba tutkusu var cemre ve gülçine gelince çok çocuksular hepsini de çokkk seviyorum ama en çok ereni seviyorum onun posterlerini heryere asarım eren seni çooooooooooooooooookkkkkkkk seviyorumm inşallah FENER lisindir kendine çoookkkk iyi bak bu arada giyim tarzın süper byyyy

    YanıtlaSil
  9. eren abla seni çok seviyorum sen benim bitanemsin cemre abla eren abla sizi çok seviyorum siz benim ömrümsünüz sizde birine bişey olursa bana bişey olmuş olur Eren seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum.cemre abla seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum sizbenim ömrümsünüz Ben hepsi grubunu çok seviyorum ama özellikle ereni çok seviyorum eren bana çok benziyo cemre ablayı seviyorum cemre abla seninde küçüklüün benziyo bana kendinize çoookkkk iyi bakın bu arada giyim tarzınız süper byyyy

    YanıtlaSil
  10. walla hepsi güsel.fakat ben erene hastayım onu çok ama çok sewiyorum.erene tek diyeceğim saçlarını hep düz yapsın düz saç ona çok yakışıyoooorrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  11. slm arkadaşalr bne nilay
    arkadşalr ben eren ablanın hastasıyım onu çok seviyorum onun yalan söylemeden msnsini verecek kim lütfen msnsini bana verini eren abla seni çok seviyorum

    YanıtlaSil
  12. askim erenim seni cok seviyorum ne olur romanya kostenceye gelin burayi kimse bilmiooo ne olur lutfen

    YanıtlaSil
  13. ben eda eren abla seni çok seviyorum içlerinden en güzeli eren abla bence sonra cemre abla sonra yasemin abla en son yani en çirkini gülçin ben ereni en çok seviyorum ben en güzel takım olarak beşiktaşı tutuyorum seninde beşiktaşı tutmanı istiyorum

    YanıtlaSil
  14. SNİ SEVİYORUM SANA DİCEK SÖZ BULAMITYORUM SÖZLERİM SANA KARŞI KİFAYETSİZAYY BUDA SANA AŞKIMI İFADE EDER GİBİ BAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

    YanıtlaSil
  15. eren abla saçın düz olunca hadiseye benziosun

    YanıtlaSil
  16. arkadaşlar eren galatasaraylı

    YanıtlaSil
  17. eren seni cok sevviyoruzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz yazanlar T.S.H.C

    YanıtlaSil
  18. eren seni cok seviyorum ben sana benziyorummmmmmmmmmmmmmm by k.i.b cnm yzan sena

    YanıtlaSil
  19. benen çok yasemini seviyorum valla

    YanıtlaSil
  20. ereni benim kadar sewn hiç kimse yokturrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ne o öyle abla lafı sen o zaman çocuk korosunusew ben erene benziyormsaçımın rengi duruşum...

    YanıtlaSil
  21. ben tolga, eren abla sen çok hasta bir beşiktaşlıymışsın, hatta beşiktaş yenilince ağlıyormuşsun. seni çok seviyorum eren ablacığım

    YanıtlaSil
  22. eren abla seni çok seviyorum ben 1 fb liyim sizin hangi takımı tuttunuzu çok merak ediyorum

    YanıtlaSil
  23. selam ben eda istanbulda kalıyorum sizin resimlerinizi gördüm ve çooooooooooook beğendim işte gurup hepsi size bayılıyorum sizi çooooooook seviyorum .

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler