19 Mart 2008 Çarşamba

Grup Hepsi Yasemin

13 yorum:

  1. yoshy yi çok seviyom onu görmek istiyom

    YanıtlaSil
  2. ya ben ayse eren ve yaseminim ms sini istiyom ama nsl alcam
    cevap bekliyorum
    eren

    YanıtlaSil
  3. ben ankaradan cem senın en buyuk hayranınım kendıne ıyı bak cvp beklıyorum :)

    YanıtlaSil
  4. YASEEMİN'İ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM... KEŞKE ONUNLA BERABER YAŞASAM

    YanıtlaSil
  5. kayseri den en büyük hayranınız büşra6 Haziran 2008 10:13

    sizi en büyük hayranlarınız dan biri olarak çok seviyorum ben aranız da en güzeli sensin en şekeri gülçin abla en ciddiniz cemre abla ve en sadeniz eren abla . hepinizin msn adresini biliyorum ama ern ablanın ki kullanılmıyor diyor o yüzden eren abla dan msn adresini yayınlamasını rica ediyorum. ve bence dizide hepinizde rollerinize yakışıyorsunuz çok güzel şarkı söylüyor ve çok güzel dans ediyorsunuz. ama hepsi 1 dizisinin sezon finali çok erken geldi artık salı günleri ne izlesem diye düşünüyorum ve eski bölümleri tekrarlar mısınız diye sormak istiyorum hepsi grubu nu ben ve bütün arkadaşlarım çok seviyorum bir şey daha yasemin abla acaba hangi takımı tutuyorsun inşallah galatasaraylısındır ve aranızdan ennnnnnnnnnn çok seni seviyorum yasemin abla ve son bir rica daha bir konseriniz de veya bir programınız da tik tak ve tempo şarkısını söyler misiniz

    YanıtlaSil
  6. seni çok seviyorum yasemin sen en güzellerisin

    YanıtlaSil
  7. yasemin yürük10 Ağustos 2008 11:54

    arkadaşlar meraba ben yasemin bilgisayarda benim hakkımdaki şeylere bakarken sizin sitenizi gördüm yanlız fazla bilgisayarla ilgilenemiyorum bir grup olarak hepimiz çok yoğunuz

    YanıtlaSil
  8. en çok cemre yi seviyorum.tabii eren abla yı yasemin ve gülçin abla ıyı da çok seviyorum.hepiniz çok tatlı ve güzelsin.konserlerinizde bol şans diliyorum.

    YanıtlaSil
  9. sizi çok seviyorum kliplerinizle danslarınızla en en çok gülçin ablayı seviyorum hayatınızda başarılar

    YanıtlaSil
  10. sizi çok seviyorum kayseriden seda

    YanıtlaSil
  11. YASEMİNNNN ya ne olur cevap yaz bn seni ölesiye seviyorum ne olursun canımmmmmmmmmm benimmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  12. CEMRE ABLA KESKE SENIN KARDESIN OLSAM VE SENI GORMEK ISTIYORUMKI HIC ANATAMMAM BEN FRANSADAN YAZIYORUM BENIM ISTANBULDA AMCAM VAR BENIM ADIM NAGIHAN ORDAN HEPINIZI OPUYORUM HATA EN COK SENI OPUYORUM GULEGULE CEMRE ABLAAAAAAAAAA

    YanıtlaSil
  13. yasemin abla keşke senin kardeşin olsaydım ben senin hayranınım seni çoooooooooooooooooook seviyorum canım

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler