19 Mart 2008 Çarşamba

Grup Hepsi Gülçin

54 yorum:

  1. gülçin abla seni çok seviyorum hep sana özeniyorum inşallah senin gibi benimde saçlarım kıvırcık ve sarı olur . Hep seni özeniyorum

    YanıtlaSil
  2. gülçini çok sevirim ama rolünü gerçekçi yapamıyor

    YanıtlaSil
  3. sen benim her seyimsin. odamı görsen duvar,kapı.bilgisayar senin resminle dolu

    YanıtlaSil
  4. gülçin abla seni çok ama çok seviyorum.saçların çok güzel ama kıvırcık saç sana yakışmıyor onun için bence saçların hep düz kalsın dahada güzel olursun canım benim.

    YanıtlaSil
  5. çok güzelsin sen güllere özenme güller sana özensin sıkma tatlı canını sen herkesten güzelsin.

    YanıtlaSil
  6. gülçin hayranı24 Temmuz 2008 16:05

    sana bayılıyorum. çok güzelsin. ayı senin gibi olmak istiyorum. keşke senin kardeşin olsaydım. gruptaki en güzel kızsın. çok tatlısın. seni seviyorum ve msn'ni açmanı istiyorum...

    YanıtlaSil
  7. gülcin seni cok seviyorum sesine bayiliyorum gruplarda hepsini cok severim ama özelikle seni.. =)

    YanıtlaSil
  8. hepinizi çok seviyorum lütfen aydınada gelin.özellikle cmre ablayı çok seviyorum

    YanıtlaSil
  9. yha gülçin dendiği zaman ilk önce aklıma siz geliyosunuz yemin ederim her gece rüyama giriyosunuz tek istediğim allahtan bir gün size sarılıp öpmek ve resim çekilmek sizi çooooook seviyorum inşallah hayallerim gerçek olur ve sizin gibi olurum yarabbim inş.yağ yakıyorum sancaklar ama en içimden gelenleri söyledim sizle konuştuğumu ve sizinde bana cevap verebildiğinizi duymak umuduyla

    YanıtlaSil
  10. Gülçin ablaa çokk ama çoooooooooooooooooooooooooooooook tatlısınnn senii çoooooooook seviyorumm yaaaaaa çok hemde çok aşık oluyorum galiba sana :D arada 2 yaş var ya bişey olmaz senii çok ama çooooooook seviyorumm

    YanıtlaSil
  11. bir şey dicem evet siz onları çok seviyorsunuz ama ben hepinizden daha çok seviyorum nasıl olsa hepsi gurubuyla tanışıcam çok heycanlıyım

    YanıtlaSil
  12. GÜLÇİN ABLA SENİ ÇOK SEVİYORUM. SEN ÇOK GÜZELSİN.BEN HEP SANA ÖZENİYORUM. SENİ BENDEN ÇOK HİÇKİMSE SEVEMEZ. BUNDAN EMİN OL. HEPSİ GRUBUNDA SENDEN BAŞKASINI SEVMİYORUM.CANIM ABLAM.


    AD SOYAD NİSA NUR YAVUZ

    YanıtlaSil
  13. GÜLÇİN ABLA SEN ÇOK GÜZELSİN......

    YanıtlaSil
  14. gülçin abla seni çok seviyorum.konserinize gelemedim ama bir daha yaparsanız kesin gelicem sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  15. gülçin abla çok güzelsin ama hepsi grubundan cemre,yasemin,eren abla kıskanmayın hepinizi çok seviyorum by by

    YanıtlaSil
  16. gülçin abla ve hepinizi çok seviyorum kıskanmayın

    YanıtlaSil
  17. gülçin abla benimde saçım kıvırcık ve sarı ve seni çok çok seviyorum

    not belki hatıralar unutulacak belki bu sevgiler yok olup gidecek ama bu kalpgülçini sonsuza dek sevecek

    gülçin abla seni ölesiye seviyorum

    YanıtlaSil
  18. gülçin abla ben senin hastanım.seni o kadar çok seviyorum kii.aynı benim sesimde sana benzior.ve aynı senin gibi ben de dans edebiliyorum. seninle ve arkadaşlarınla görüşmeyi o kadar isterdim kii.

    YanıtlaSil
  19. seni çok seviyorum gülçin ben gülün canım benim senio kadar çok görmek istiyorum ki seninle fotoğraf çektirmek istiyorum canım gülçinim

    YanıtlaSil
  20. benim sitemede gelirseniz memnun olurum.

    YanıtlaSil
  21. Gülçin ablacım çok güzelsin seni çok seviyorum seninle görüşmek çok istiyorum ama görüşe
    miyorum.Çok çok çok öpüyorum senii!! adsız..

    YanıtlaSil
  22. gülçin ablacım ben senin en büyük hayranınım neolur diyarbakır veya mardine konser vermeye gel unutma benim doğum günüm haziranın 9 u ne olur doğum günüme gel ben mazıdağda yaşıyorum

    YanıtlaSil
  23. GÜLÇİN ABLA MS ADRESİNİ VEREBİLİRMİSİN?

    YanıtlaSil
  24. AŞK OLSUN SENDEN BUNU BEKLEMEZDİK SANA GÜVENİO SENİ SEVİYODUK GRUBU YARI YOLDA BIRAKTIN SEN GİDERSEN BNUNDAN SONRA O HEPSİ GRUBU DİE AGZIMA BİLE ALMAM

    YanıtlaSil
  25. YAZIKLAR OLSUN GÜLÇİN BIRAKIP GİDİON YAZIK ÇOK BIRAK GİT SANADA BU YAKIŞIR

    YanıtlaSil
  26. BIRAK VE GİT SÜPERSİN GRUBU BIRAKIOMUSUN İLK DUYDUGUMDA YALAN DEMİŞTİM DOGRUMUŞ OOOOFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF GÜLÇİN

    YanıtlaSil
  27. gülçin 1 kişi için binlerce kişiyi seçti kendi tercihi ama cemre yerinde bende olsam aynısını söylerdim

    YanıtlaSil
  28. ben gülçini çok seviyordum ayrıldığı için çok üzüldüm grup bozuldu sanırım GÜLÇİN geri dön LÜTFEN

    YanıtlaSil
  29. GÜLÇİN SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM.BEN SENİN HAYRANINIM.SESİN ÇOK GÜZEL.BENİM SEDA BAY DİYE BİR ARKADAŞIM VAR O DA SENİN GİBİ SARI SAÇLI.SENİ HERKES ÇOK AMA ÇOK SEVİYOR.NOLUR BU HAYRANLARIN İÇİN BİR KONSER DAHA VERİN, LÜTFEN!

    YanıtlaSil
  30. SENİ ÇOK SEVİYORUM, HAYRANLARINIZ İÇİN BİR KONSER DAHA VERİN, LÜTFEN!

    YanıtlaSil
  31. GÜLÇİN SENİ SEVİYORUM NOLUR BANA İLETİ YAZ
    NOLUR

    YanıtlaSil
  32. Ben GÜLÇİN'İ çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  33. NEDEN GRUPDAN AYRILDINIZ O GRUBA EN ETKİLİ SESİ VEREN SENDİN GÜLÇÜN CANIM YA YENİ DUYDUM İNANAMADIM

    YanıtlaSil
  34. berfin dedi ki.. çooooooook seviyorum

    YanıtlaSil
  35. gülçin abla sen çok güzelsin iyişallah bende senin gibi güzel olurum

    YanıtlaSil
  36. BAKIN BEN GÜLÇİN ERGÜL NEDEN AYRILDIĞIMI SÖYLEYİM AŞK İÇİN DEĞİL MADDİ DURUMLAR İÇİN 2005 DEN BERİ PARAMI ALAMIYORUM AMA SİZİ YİNEDE ÇOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM 1YADA 2 YIL SONRA "BELKİ" GELEBİLİRİM SİZ YİNEDE HEPSİ GRUBUNU SEVMEYE DEVAM EDİN VE HEP MUTLU OLUN

    YanıtlaSil
  37. Gülçin abla GÖRDÜMKİ OYUN BOZAN BİR AŞIKSIN HER KALPTEN BİR OYUNCAK OLUR SANMIŞSIN GÖNLÜN İSTER CANIN ÇEKER SEN ALIŞMISSIN YOKSUN BENİM İÇİN ARTIK

    (MUTLUMUSUN ONCA HAYRANINI BIRAKIP GİTTİĞİN İÇİN MUTLUMUSUN DOSTLARINI YARALAYIP KAÇTIĞIN İÇİN UMARIM MUTLUSUNDUR ÇÜNKİ BEN SENİN HEP MUTLU OLMANI İSTERİM AMA SEN BİZİM İÇİN ÖYLE DÜŞÜNMÜYORSUN (YİNEDE KALAN HAYATINDA İYİ ŞANSLAR HEP GÜLÜMSE) ESKİ EN BÜYÜK HAYRANIN

    YanıtlaSil
  38. çok süper resimler var

    YanıtlaSil
  39. aylin:
    gülçin abla benim okul arkadaşım seni çok seviyordu gruptan ayrıldığını duyunca çok üzüldü ve bende çok üzüldüm

    YanıtlaSil
  40. gülçin abla ben senin hayranınım ama gruptan ayrıldığına çok üzüldüm

    YanıtlaSil
  41. slm gülçin ben damla seni çok seviyorum m kimse seni benim kadar sevemes canım gülçinimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm guruptan ayrılmana rahmen seni seviyorum işte ne yapabilirimmmm bi tanesin be canımn SANMA BİR BAŞKASI YERİNİ ALIR GELENLER GİDENİ ELBET ARATIR BÜ SÖZÜM DÜŞMANLARINA GİTSİN!!!!!!

    YanıtlaSil
  42. gülçin çok şirin keşke ayrılmasaydı

    YanıtlaSil
  43. GÜLÇİN ABLA SENİ ÇOK SEVİYORUM

    YanıtlaSil
  44. bence grupda en güzeli gülçin abla.
    Gülçin abla seni çok seviyorum.
    Senin en ama en büyük mhayranın benim

    YanıtlaSil
  45. çok güzel ama a:s

    YanıtlaSil
  46. ben su melisa fahranın arkadaşı sei harika ve çok tatlı bi kız onu keşke sanatçı yapsanız yada ses yarışmasına alsanızzzz... burdan herkeze sesleniyorummmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  47. slm gülçin ben seni çok seviyorum gruptan keşke ayrılmasaydın grup sensiz yapamıyor bence sende grupsuz yapamazsın

    YanıtlaSil
  48. güliçin benim kıyafetlerim hep seninkiinden ve tabiki ayakkabılarından da senin tarzın süper bol pantolonlarının aynısı benda var senin kalpsizsin klibindeki kostümün varya onun aynısının siyahı ve turkuaz rengi var ayakkabılarım da uyuyor ben hep eşorfman takımı ve hayakkabılarım hep adidas tıp kı seninki gibi beni herşeyim canlı renkler v etabiki siyah seni seviyorum gülçin ciğim benim

    YanıtlaSil
  49. gulçun cok guzelsın neden ayrıldın

    YanıtlaSil
  50. Gülçin neden ayrıldın.Gurupda birşey eksik odo sen sin sensis gurubun bir tadı yok keyfide yo k. Gülçin seni seviyorum lütven geri don lütvennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnndon don don don don.Gülçin ben senin hayranınım sana söz veriyorum seni hiç utmayacam. Gideceğini duyunca ilk inanmadım sonra yatarken ağladım seniçin neyse bana cevap yaz Gülçin Arkan

    YanıtlaSil
  51. gulcin seni cok seviyorum,grupdan ayrilmamani o kadar cok isterdim ki,grupun eksikliyi hemen anlasiliyor,grupdan ayrildigini duyunca o kadar agladim ki,kulaklarima inanamadim.seni cok ama cok seviyorum.sensiz o grupun tadi yok.

    YanıtlaSil
  52. GÜLÇİN ABLA SENİ ÇOK SEVİYORUM GURUPTAN EN ÇOK SENİ SEVİYORUM AMA GURUPTAN AYRILDIN VE BEN ÇOK ÜZÜLDÜM BİR GÜN TİYATROYA GİTTİM ORDA SİZ ŞARKI SÖYLEYECEKTİNİZ AMA BEN SİZİ DİLEMEDEN GİTMEK ZORUNDA KALDIM O YÜZDEN SENİ BİRKEZ OLSA GÖRMEK İSTERİM VE SENİ ÇOK SEVİYORUM ADIM FATMA SOYADIM AKTAŞ ENGELLİYİM 10 YAŞINDAYIM FUAT SOYLU İLK ÖĞRETİMDE OKUYORUM

    YanıtlaSil
  53. gülçin abla neden guruptan ayrıldın çooooook üzüldüm keşke ayrılmasaydın canım seni çoooook seviyorum

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler