14 Şubat 2010 Pazar

Grup Hepsi Heygirl Dergisi Şubat 2010 Röportajı




Heygirl dergisinin bu sayısında yer alan “Ünlülere aşktan mi test!” adlı bölümde Hepsi’de yer alıyor.

Sorular:
1. Sevgililer Günü’nün senin için anlamı ne?
2. Geçirdiğin en güzel ve en kötü Sevgililer Günü nasıldı?
3. 14 Şubat’ta aldığın en güzel hediye?
4. En sevdiğin aşk şarkısı?
5. En sevdiğin aşk filmi?


1.
Yasemin: Bence tamamen ticari bir gün!
Cemre:Çok ticari buluyorum Sevgililer Günü’nü. Her gün önemsiz aşk için de, o gün mü değer kazanıyor duygular?
Eren: En saçma bulduğum gündür kendisi!

2.
Yasemin:Güzelini hatırlamıyorum, ama kötü bir tanesinde küt diye bir araba çarptı bana!
Cemre:Kutlamadığım için kayda değer bir anım yok, ama tabii çiçek seremonilerinden ben de geçtim
Eren:Son 6 senedir hep yanımda sevgilimle geçmiştir, ama özel bir anısı olan günüm yok. Kötüsü hiç yok, ama herhalde sevgilimin olmadığı yıllarda iyice boş geçen bir gündü.

3.
Yasemin: Uzun zamandır arayıp bulamadığım JLo Miami parfümünü bir arkadaşım bana almıştı.
Cemre: Sevdiğim biri bana anneannesinden kalma bir kolye hediye etmişti.Anlamı büyüktü tabii…
Eren:Sevgilimden,ailemden ve dinleyicilerimizden çok güzel hediyeler aldım. Ama en son, sevgilim bana çok istediğim Nikon bir lens aldı.

4.
Yasemin : Love Story
Cemre: Değişiyor, ama şimdilerde Duman’dan “Senden Daha Güzel”.
Eren:Part Time Lover

5.
Yasemin: Aklıma gelmiyor.
Cemre: “P.S.I Love You
Eren: “Great Expectations(Büyük Umutlar)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yaptğınız için Teşekürler