1 Şubat 2010 Pazartesi

Hepsi Grubu - Twitter Hesabı

Hepsi Grubu, yeni albüm çalışmaları içerisindeyken; biz de size Grup Hepsi'ye ulaşmanın bir yolunu daha gösterelim. Bildiğiniz üzere, son aylarda, tüm internet kullanıcıları içerisinde, oldukça popüler olan bir web site var: Twitter. Bu site sayesinde, internetseverler, kısa bildirimler yapabiliyor ve takipçilerine anlık bilgi sağlayabiliyor.

Hepsi Grubu üyeleri de modaya uydu ve kendilerine bir Twitter hesabı açtı. "HepsiOfficial" uzantılı bir Twitter hesabı açan grup üyeleri, bu sayfa sayesinde, son gelişmeleri hayranlarına bildiriyor; Hepsi'yi sevenler Eren Bakıcı, Cemre Kemer ve Yasemin Yürük'ü takip ediyor.

Örneğin, Hepsi üyelerinin son bildirimi şöyle:

"tam 15 saattir albüm fotoğraf çekimindeyiz... bu hafta 2 şarkı kaydı daha var..."

Gördüğünüz üzere; Hepsi Grubu, albüm çalışmalarına tam gaz devam ediyor. Siz de Hepsi'yi Twitter üzerinden takip etmek istiyorsanız, buraya tıklayabilirsiniz.

Not: Alıntı yaparken mutlaka, kaynağın "Hepsi-Grup.Blogspot.Com" olduğunu belirtiniz, aksi halde yasal işlem başlatılacaktır.

2 yorum:

  1. slm ben nefes karadağ hepsi grubunu önceden çok severdim ama gülçinin çıkması beni yıktı çünkü gülçin ses bakmından süperdi ama huy ve güzellik erenindir seni seviyorum eren

    YanıtlaSil
  2. merhaba ben fatma acayip yasemin hayrınıyım hesini de baylıyorum

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler