19 Nisan 2009 Pazar

Çocuklar, Hepsi Grubu'yla çoştu



Dünyanın dört bir yanından 23 Nisan şenliği için gelen çocuklar, 'Hepsi Grubu'nun konseriyle doyasıya eğlendi. İzmir'in bu yıl ilk defa ev sahipliğini yaptığı TRT 23 Nisan Çocuk Şenliği'nin ikinci gününde, gençler ve çocuklar Konak Meydanı'nı doldurdu. "Hepsi Grubu"nun sevilen şarkılarıyla dans etti. Saat 13.30'da sahne alan grup, dans ve görsel şovlarıyla 10 şarkı söyledi. Ukranya, Kore, Gürcistan, Rusya, Hollanda, Nijerya, Tacikistan, Filistin, Karadağ, Meksika, Japonya, Liberya, Kırgisiztan, Hırvatistan, Beyaz Rusya, Mısır, KKTC, Makedonya, Tayland, ÇEK Cumhuriyeti, Moldova, Pakistan, İspanya, Finlandiya, Slovenya, Romanya ve Almanya sırasıyla milli danslarını sergiledi. Bugün de şarkıcı Ege, saat 13.30'da çocuklara konser verecek.

Cok Zevkli Olacagından Kuşkumuz Yok :)

19 yorum:

  1. ben gülçinin ayrılmasına üzüldüm.ama 3 birden de bu yolculuga devam edebilirler gülçün kendini önemli sanmasın.

    YanıtlaSil
  2. bncede önemli sanmasın grup hepsi böyle daha çok güzel

    YanıtlaSil
  3. her zaman yanınızdayız sizi çok seviyoruz eren yasemin cemre gülçin de artık gözümde hiç kalmadı pslik!

    YanıtlaSil
  4. qruq böLe daha qzL diosnuz ama qülçininde hakkıNı wermk qerek.Sesi qzL yane
    Yasemin Yürük'ü çoook ama çoook sewiyorum her özeLLiqi bnde ztN..

    YanıtlaSil
  5. bn sizi hicccccccc sevmiyom

    YanıtlaSil
  6. lütfen konsere seferihisar veya sağcığa gelirmisiniz

    YanıtlaSil
  7. cemre hayranı20 Temmuz 2009 22:32

    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. ßn eReNi choq sefioMM aDquM xD

    YanıtlaSil
  9. heyy cemreyi çok ama çok seviyorum gülçinin bu grupta olmasınıda gerek yok onun sesi hep arka planda kalıyo ve bağırıyo sadece :D ama 3 kızn başarıların devamını diliyom ve cemreyi seviyorum kardeşlerinin yerinde olmak isterdim açıkçası :D çok seviyorum cemreyi :D:D.D izel

    YanıtlaSil
  10. bnce gülçinin de osel bır sesı var ama gülçinede ozel hayatında ve albumunde basaılar dilerim am bn cok arastırdım gülçin de haklı kızın 2005 yılında parasını vermemişler ve bn cemrey çok seviorum ama 4ü olsa ayrı bir güzel olurdu biz arkiyle grup hepsiyi yapıoduk o gülçin bn cemre oluodum ama gülçinin sesini yapabiliorum ve gülçini suclamayalım onunda bir hayatı var

    YanıtlaSil
  11. bncede ama yarı yolda bırakması kötü..

    YanıtlaSil
  12. gülçini çok seviyorum ama gruptan ayrılması beni gerçekten çok üzdü.keşke ayrılmasaydı daha iyi olurdu ama cemre yasemin ve ereni de çok seviyorum 3 kişi de yola devam edebilceklerini inanıyorum.

    YanıtlaSil
  13. gülçin arkadaşlarını sattı . bu ayrılık için üzüldüm.

    YanıtlaSil
  14. gülçinsizde yola devam edebilirler inanoyoruz herkes kendi yoluna biz grup hepsiyi seviyoruz(cemre eren yasemin)

    YanıtlaSil
  15. GRP HEPSİYİ SEVİYORUZ CEMRE EREN YASEMİN

    YanıtlaSil
  16. cemreyi ereni ve yasemini çok seviyorum başarılar diliyorum

    YanıtlaSil
  17. bnce gülçinin sesi hepsindende farklıydı ama olsun gilçin bnm favorimdi halada öle onu seviyorum fakat geriye kalan 3 lü hakkında da hiç iyi şyler duymuyorum umarım dogru degildir.ç.xD

    YanıtlaSil
  18. ne diyosunuz lan siz sizin sanki süper bi sesiniz var ve bu yalancilara inaniyorsunuz bence gülcin hakli grup'dan ayridigi icin hak veriyorum simdi ben bu üclerin azisina sicayim ya nebecim sesleri var bunlarin gülcinin sesi hepsinden en gzl sesi cemrenin sesi resmen cocuk gibi erenin hic tam duyunmuyor yaseminin cok nasil diyim en cok baran zaten yasemin siz kendinize bakinda sonra gülcinin hakinda böyle konusun untanmiyormusunuz yhaa siz vallah salaksiniz bee bunlar gülcini köle gibi kulandilar simdi siz den biri gülcin olsa ve onlar sizi gülcin gibi köle kulansalar sizde grup'dan cikardiniz yani ben gülcinin yerinde baska bi grup arardim ama grup mp3 hayata olmasin eren böyle diyor evt belki evlencek nerde olcak diye sormuslar cemre de dedi türkiyede nerde olcak ki.adam da sordu siz gitcek misiniz peki cemre hemen hayir ben gitmicem ayrilan gitiyse bende gitmicem erende dedi ki yani belki gideriz bi sayfada okudum ben bunlari yasemin de diyor ki hayir affetmicez ve gruba geri almicaz felan filan nebicim arkadaslar bunlar bee hemen gülcini satilar ya bide yalanlar anlatiyorlar yok gülcin evlendi evlenmedi bende gülcinin esaz msn adressi var özele konustum bi siteden yolladim e.mailimi ordan sordum verirmisin lft oda dedi baska birilerine verme bende ok dedim cok iyi biri bence yoshy cemre eren bende de var asilda biraz iyi anlasiyoruz ama ben pek iyi davranmiyrum gülcin simdi yani nihka kurdu sevgilisini bana gösterti ikisi beraber bi resimde ayy cok yakisiyorlar yhaa bence neyse bysss gülcinimmmm seniii cookkkk seviyorummmm askomm benimmm

    YanıtlaSil
  19. yha kızım baq sus bi dion aLmıcz ne bicim arkadaslar bide bilmem ne bilmem ne dion bea sus allh allh msn adresleri doru diildir.bnim arkadasımın teyzesi onları tanıyo msn si arkadasımda war we onlarda yemeqe çıktık sizinkisiler bişemi we alışwerişede her yere qötürdüler...

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler