17 Nisan 2009 Cuma

Grup Hepsi Şirketinden Açıklama

Grup Hepsi'nin prodüksiyon işleriyle uğraşan şirketi Stardium, son günlerdeki asılsız haberlerle ilgili açıklamalarda bulundu.

Hepsi'nin eski üyesi Gülçin'in yaptığı açıklamaların tamamen yanlış olduğunu belirten Stardium Şirketi'nin yöneticisi Enver Akay, Gülçin'in amacının albüm yapmak olduğunu ve yaptığı açıklamaların da bu amaca hizmet ettiğini söyledi.

Stardium yöneticileri; Gülçin'in gerçekten de "Aşık oldum." diyerek gruptan ayrıldığını belirtti. Konser ve albüm ücretlerinin Grup Hepsi üyelerine eşit olarak dağıtıldığını söyleyen Akay, Gülçin'in "Paramı alamadım." dediği konsere çıkmadığını ifade etti. Bilindiği üzere Gülçin, 1 Mart'ya yapılan Hepsi konserine çıkmamıştı.

Hepsi Grubu'nun yaz aylarında çıkaracağı albüm ile fırtına gibi eseceklerini ve listeleri alt üst edeceğini söyleyen Stardium Şirketi, Grup Hepsi'yi sevenlerden, her zaman grup üyelerinin arkasında olması gerektiğini belirtti.

Şimdi Hepsi hayranları, yaz ayında çıkacak olan yeni albümü merakla bekliyorlar.

Click for English...

Not: Alıntı yaparken mutlaka, kaynağın "
Hepsi-Grup.Blogspot.Com" olduğunu belirtiniz, aksi halde yasal işlem başlatılacaktır.

4 yorum:

  1. bence gülçin böyle bir şey yapmaz ben gülçine innanıyorum başta eren olmak üzere cemre ile yasemin gülçine iftira atıyorlar

    YanıtlaSil
  2. bence gülçin en doğrusunu yapıyor

    YanıtlaSil
  3. BENCE HEPSI GRUBU GULCINE IFTIRA ATIYOR. ASIL ONLAR GULCINI PARA ICIN SATTILAR. YILLARCA HEPSI UYELERI BIZE ROL YAPIYORMUS. HANI SIZ HEP EN IYI ARKADASLAR OLARAK KALICAKTINIZ? HANI SIZI HIC KIMSE AYIRAMAZDI? DEMEK KI PARA SIZI BIR BIRINIZDEN AYIRACAK BIR GUCDEYMIS. HEPIMIZ BIRIMIZ BIRIMIZ HEPIMIZ ICIN DIYORDUNUZ.BI KERE GULCIN OLMASA SIZ BURALARA GELEMEZDINIZ. ARANIZDA EN IYI SESI OLAN DA GULCINDI. GERCEKTEN HEPSI GRUBUNU COK YANLIS TANIMISIZ YAZIK. BEN SIZIN EN BUYUK HAYRANINIZDIM. SIMDI BOYLE BIR GRUP OLMADI OLMAYACAKTA BENIM ICIN. GULCIN EYER BIR GUN ALBUM YAPACAK OLURSAN EMIN OL HEP ARKANDAYIZ.

    YanıtlaSil
  4. hepinizdee ...sısnz :D giden gitmiştir benim için bitmiştir ben gideni deil giden beny kaybemiştir...!

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler