14 Nisan 2009 Salı

Hepsi: "Gülçin, birgün dönmek isterse..."

Hürriyet ile birlikte haftalık olarak yayın yapan Trendy Dergisi, bu haftaki kapağını Hepsi'ye ayırdı. Grup Hepsi ile tam sayfa röportaj ve fotoğrafların da yayınlandığı bu haftaki Trendy'de, Hepsi üyelerinin birbirinden samimi açıklamaları bulunuyor. Bu röportajı, Trendy'den alıntılayarak sizlere sunuyoruz:Hepsi grubu dağılıyor mu?

- Yasemin:Hayır dağılmadık. Biz gördüğünüz gibi hey şeye 3 kişi olarak devam ediyoruz. 3 kişi konser verip, her yerde 3 kişi dolaşıyoruz. Biz buradayız, sadece aramızdan biri gitti.

- Eren: Gülçin hakkında hiçbir şey düşünme hali kalmadı bizde. Çünkü biz Gülçin’in Dubai’de olduğunu zannederken Gülçin Türkiye’ye gelmiş. Biz bile basın sayesinde Gülçin’in Türkiye’de olduğunu öğrendik. Bu yüzden maalesef ki aramızda bir arkadaşlık kalması gerekirken artık yok.

- Cemre: Bizim hayranlarımız var ve biz onların karşısına çıkıp Gülçin’in aşkı için ayrıldığını, yurtdışında olduğunu söyledik. Çünkü biz kendisini ne zaman arasak Gülçin, Dubai’de olduğunu söylüyordu. Biz kendisine, fanlarımıza toplu bir şekilde basın açıklaması yapmamız gerektiğini çünkü onların bunu hak ettiğini söyledik. Yine yurtdışında ve nişanlısıyla birlikte olduğunu söyleyip gelmeyeceğini söyledi. Biz de bu şekilde açıkladık. Bize ne söylendiyse onu yaptık. Sonra basın toplantısında çıkıp da; “Ne bir aşk söz konusu, ne bir evlilik, ne de Dubai” derse o zaman onun hayatımızda herhangi bir yeri yoktur. Çünkü biz bunca senelik arkadaşlığımıza saygı duyarak; “Onun yolu açık olsun” diye düşünerek hareket ediyorduk. Ama biz iyi niyetliyiz, aptal değiliz.

- Eren: Gülçin’in gruptan ayrıldığı ilk zamanlarda biz her yere 3 kişi gidince doğal olarak; “Gülçin nerede” sorularıyla ortaya çıktı. O dönem şirket de şu şekilde biliyordu: “Gülçin, özel bir izinle 2 aylığına Dubai’ye gitti. Bu süreçte ne yapacağına karar verecek.” Daha sonra olaylar bu duruma geldi ve ipler tamamen koptu.

- Yasemin: Televizyonda basın toplantısı yaptığını görünce şaşırdık. Bu sefer biz kötü duruma düştük. “Kızlar yalan söylüyor” gibi bir imaj doğdu. Hayır bize kendisinin söylediği buydu oysa.

Gülçin “Ben yanlış yaptım. Gruba yeniden dönmek istiyorum” dese ne yaparsınız?

- Cemre: Bu soruyu sormamış ol!

- Eren: Normalde ben her şeye çok iyimser yaklaşabilirdim ama maalesef ki kırıldım. Dersimi aldım.

Bu röportaj ve daha birçok konu ile ilgili Hepsi Grubu üyelerinin cevaplarını merak ediyorsanız; bu haftaki Trendy Dergisi'ni almayı unutmayın.

Click for English...

Not: Alıntı yaparken mutlaka, kaynağın "Hepsi-Grup.Blogspot.Com" olduğunu belirtiniz, aksi halde yasal işlem başlatılacaktır.

27 yorum:

  1. gülçin bye bye kuzum sana...aşk sakızımısın sen kızım cikletten mi çıktın gğlçin...yasemin bitanesin :))) ah ah o korkutun yerinde ben olcaktım seninle dizide :)

    YanıtlaSil
  2. süpersin yasemin....bay bay kuzum aşk sakızımısın sen gülçin naş hadi yürü zaten öle bi saf geri nasıl sizin gruptaydı anlamıodum

    YanıtlaSil
  3. tuğçe:Cemre nolur yorumumu oku hayranınım senin msneni istiyorummmmmmmmmm................................bir kere sınav kağıdıma cemre kemer yazdımmm öğretmen bağırdı ama olsun senin için değer
    ......

    YanıtlaSil
  4. gülçin sen gruptan ayrılsan da seni hala seviyorum sen olmadan hepsi grubu bir hiiiiiç

    YanıtlaSil
  5. o kadar kötü konuşmayın gülçin'de iyi bende yasemin hastasıyım yasemin seni çok seviyorumsen birtanesin yasemin en güzeli sonra eren sonra cemre hepinizi seviyorum

    YanıtlaSil
  6. gulcincim sana gulegule hepsi grubu sensizde bas edebilirler yasemin seni cooooooooooooooooooooooooook seviyorum nolur bunu oku ve msneni verirmisin nolur

    YanıtlaSil
  7. gülçin olmadanda hepsi grubu harikalar yaratabilir buna eminim sizi çok seviormmm grup hepsii...

    YanıtlaSil
  8. gülçin gitti diyerek heps grubunu terk edeceğimizi sanıyorlarsa halt etmişler 3 kişi daha güzel hareket ederler ben onları gerçekten çok seviyorum gülçin yok diyerek müzik kariyerlerine son vermesinler bence

    YanıtlaSil
  9. ya bence tartışmanız çok saçma gülçin ne yapmak isterse yapsın vallaonu takan kim kendin yolunda yolu açık olsun gülçin sana güle güle bi daha gelme de saten

    YanıtlaSil
  10. gülçin seni çok seviyorduk ama yanılmışız

    YanıtlaSil
  11. Ben qüLçini SewioDum ama BöyLe YaLan SöyLemesi Çok YanLıŞ ayRıca HePsi qüLçinsizde oluR hiç deiLse YaLncı biRiLeRi oLmas YanLaRında x( x)

    YanıtlaSil
  12. ben gülçini sevdim halada seviom
    cemre çok bilmiş olduğu için sevmiom
    eren 2. sırada
    yasemin favorim deyil

    YanıtlaSil
  13. gülçin ergül29 Mayıs 2009 19:39

    Arkadaşlar benİ istemediğinizi anladım kusura bakmayın ben safım deliyim zaten bu dünyada en çok grubuma ve hayranlarıma değer verdim.AMA BENİM HAYRANIM OLMADIĞINI ANLADIM BENDEN ÇOK NEFRET EDİLDİĞİNİ ANLADIM. GRUBUDA ÇOK SEVİYORUM GRUPTAN AYRILMIŞ OLSAM BİLENE KIZLARI KALBİDE BESLİYCEM BENİ GRUBA ALMASINLAR AMA LÜTFEN BENİDE UNUTMASINLAR KIZLAR SİZİ ÇOK SEVİYORUM KİB

    YanıtlaSil
  14. ya salak milleti kandırıo gülçin ergül yazmış ezik xD

    YanıtlaSil
  15. gülçin olmasada doğru demiş

    YanıtlaSil
  16. gülçine bak be bence iyi oldu gittiği cemre kalsın yeterkii =D

    YanıtlaSil
  17. gülçinsiz bu grup bir hiç ve gülçinsiz grubun sesi berbat

    YanıtlaSil
  18. ben hepsi grubunu cok seviyordum.ama gülçin ayrıldıktan sonra deişti.hepsi grubu bir bütündü.bence bu kararları hiç iyi olmadı.gruptan kimse ayrılmamalıydı.bence gülçin aklını basına toplayıp gruba hemen geri dönsün.sonucta arkadaslar ve arkadas dedigin arkadaslarını yarı yolda bırakmaz.

    YanıtlaSil
  19. ya arkadaşlar yurt dışındaki diğer grupların da ayrılma sebepleri bu oluyo. içlerinden bi tanesi ilk önce ülkeye kendini sevdirio sonra da tek başına zirveye oturmak için gruptan ayrılıp,arkadaşlarını satıp single çalışmaya başlıyo. kızım gülçin çok büyük hata ettin,sana bye! hepsi grubu böyle daha iyisiniz! cemrem,erenim,yaseminim! hayatta başarılar ve mutluluklar size de!

    YanıtlaSil
  20. gülçin siz bu grub olmaz zaten hepsinin sesi iğrenç bence gülçinde zenci gırtlağı olduğu için gruba neşe katı yodu gülçin seni çok seviyorum sen senin hakkında kötü konuşanları bırak sen benim canım sın sen olmasan o grub yürümez çünkü onlarda ses kedi gibi çıkıyor senin sesin kalın olduğu için şarkıyı güzelleştiri yordu grubtan ayrıldığın iyi olmadı ama kendine albüm çıkardığın iyi oldu sonunda sesinin güzelliğini anladın yani lütfen gülçin yorumumu oku ve cevap yaz ama lütfen gerçek gülçin ergül yazsın bazıları yanlış şeyler yazıyo bizde yuttuk demi hadi güle güle birde msn ni istiyorum gülçin aşşşşşşşşşşkkkkkkkkıııııııııımmmmm

    YanıtlaSil
  21. gülçine yazık küçük bir hata yüzünden gülçine kızmayın ve herkez gülçin gruptan ayrıldığı için sesi kotu demeyin gülçinin sesi en güzel gülçin eskiden gruptaki en güzel kızdı herhalse çekemiyorsunuz

    YanıtlaSil
  22. gülçine kimse hakaret edemez gruptayken seviyodnz şimdi de demediginz kalmadı eger gerçktn gülçini seven varsa daha fazla üzmeyin artk yetr ben gülçini seviyoru ve her zaman arkasındayım seni çok seviyorum gülçin_gülçin hayranı şükran

    YanıtlaSil
  23. benim adım feyzanurr
    en son yorum yapan adsız kız bizim gülçini çekememiz için bir neden yok çünkü gülçin bir fazlalıktı eğer böyle yalan haber yapıyorsa fazlalıktı tabi bu arada eğer yalancı kişiler favorinizse gidin gülçini sewmeye deweam edin ama şunu bilin o grubunu sattı ve kendisi tek başına yıldız olmaya çalıştı arkadaşlarını yalancı duruma düşürdü yani bu sebepler gülçinden iğrenmemiz için bayabaya büyük sebepler yaniiii şunu demek istiyorum eskiden gülçinin bnm için azda olsa deqeri vardı ama şimdi gözümde hiçbir deqeri yok öyle birisini tanımıyorumm bhennnn

    YanıtlaSil
  24. gülçini zaten sevmiyordum o gdince zaten gurubun yüzü gözü açılmış o varken digerlerinin sesini duyamıyordum
    ama singlesi de bok gibi türkçe isimkoymus ama ingilizce sarkı

    YanıtlaSil
  25. bence gülçinin sesi fena değil ama gruba neden yalan sölüo anlamadım . ama çok ezik durumuna düşüyo

    YanıtlaSil
  26. yasemin seni çok seviorum lütsen msneni yada facebook unu verir misin

    YanıtlaSil
  27. Gülçin'e sorun bakalım:Kimler sayesinde meşhur oldu?
    Ayrıca hiçbir grubun hiçbir üyeside Gülçin'in yaptığını diğer grup üyelerine yapmadı.Gruptayken bile Gülçin'e değerinden fazla önem veriliyordu.Gülçin resmen tüm grup üyelerinin üstüne bastı.Fakat buna kimse izin vermedi.Ve Gülçin!in gruptn ayrılmına tepkiler hiç hoş olmadı.Hiç Gülçin'in beklediği gibi çıkmadı.Gülçin özür dilemeli ama grup üyeleri asla affetmemeli...

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler