10 Ağustos 2009 Pazartesi

Grup Hepsi: Dördüncü Olmayacak

Grup Hepsi, bu ay Salsa Dergisi'ne bir röportaj verdi. Röportajda genellikle 4. üyenin alınıp alınmaması ile ilgili konuların yanı sıra yeni projeleri ile ilgili bilgiler de verdiler. Şimdi bu röportajın tamamını yayımlıyoruz:

Hepsi Grubu üç kişi kaldığından beri onları bu sayfaya taşımayı düşünüyorduk. Kısmet bu sayıyaymış. Eren, Cemre ve Yasemin ile konuştuk. Eh, kızlar şeker gibi olunca çok tatlı bir sohbet çıktı ortaya...

* Hepsi’nin gündeminde neler var şuanda?
Eren: Senaryosunu çalıştığımız bir Tv projesi var
.

* Bu 3lüye biri daha katılacak mı ? Yeni ortağınız erkek olur mu ?

Cemre: Böyle devam edeceğiz. Aramıza, cinsiyeti ne olursa olsun kimse girmeyecek.
Eren: Cinsiyet ayrımı yapmıyoruz ama kimseyide almayı düşünmüyoruz.
Yasemin: Kimse “ yeni biri gelecek mi ? “ diye düşünmesin, çünkü öyle bir şey olmayacak.

* Kadın kadına kavga, bir savaşa bedelmiş. Kavga edince barış için ilk adımı kim, nasıl atıyor?

Cemre: Değişir,çok sık kavga etmiyoruz zaten.. Çabuk parlar,çabuk söneriz biz.
Eren: Ah, bilemedim şimdi ! Biz de kimse birbiriyle küs kalmak istemeyeceği için ilk adım herkesten geliyor ve kolay halloluyor.
Yasemin: Biz tartışıyoruz, kavga denmez aslında.

* Diyorlarki; Grubun en esprilisi Eren, en çılgını Cemre, en çapkını Yasemin! Öyle mi?

Cemre: Çılgın olmayan biri yok zaten. Bilmem hiç böyle düşünmemiştim.
Eren: Herkesin en’leri bunları değil. Ama bizde herkesin dönemsel enleri olabiliyor.
Yasemin: Hahahah! Sadece gülüyorum ben buna.

* Sinema filmi çekiyordunuz, noldu?

Eren: Şimdilik rafa kalktı diyelim.
Yasemin: Baştan yapılanmak zorunda. Çünkü artık 3 kişiyiz.

* Hoşlandığınız erkeği testten geçirir misiniz?

Cemre: Hayır, geçirmem.
Eren: Paylaşımlarımız arttıkça kendi notunu kendi yükseltmeli.Ben kimseye test yapmam.
Yasemin: Tabii ki, hatta sadece ben yapmam, kızlarda dahil olur.

* En yakışıklı lider hangisi?
A- Sarkozy B- Obama C- Putin
D- Berlusconi

Cemre: Obama
Eren: Kesinlikle Mustafa Kemal Atatürk. Ama sizin cevaplarınıza göre Obama ve Putin.
Yasemin: Obama

* Bir erkeğin ayaklarınızı yerden kesmesi için yapması gereken 5 şey nedir?

Cemre: İyi kalpli, Temiz, saygılı, komik ve hayatın farkında olması gerekiyor.
Eren: Sevgisini göstermeli. Sürprizli olmalı, benimle oradan oraya gezmeli, yemek yapmalı, renkleri olmalı..
Yasemin: Saygılı,temiz,sosyal,iş sahibi olmalı ve hayattan ne istediğini bilmeli.

* Ulaştığınız kitle hakkında ne düşünüyorsunuz?

Cemre: Bizim mükemmel bir kitlemiz var ve ben onlara aşığım!
Eren: Son derece akıllı zeki ve herşeye çok açık bakabilen bir nesil olduğunu düşünüyorum. Onlara karşı her zaman çok dikkatli olmalısınız. Çünkü en ufak hatada vazgeçebiliyorlar. Hep en güzeli ve en iyiyi isteyen ve elde eden bir nesil. Dikkat !!!
Yasemin: Onlar bizi örnek alıyor. Bu yüzden yaptıklarımıza iki kat fazla dikkat ediyoruz.Onlara karşı olan sorumluluğumuzun boyutunun farkındayız.

* Müzik dışında HEPSİ’nin hayatında ne var?

Cemre: Ne ararsanız var. Dostluk, eğlence, huzur …
Eren: Sinema, tiyatro, spor ve fotoğraf..
Yasemin: Arkadaşlık ve dostluk var. Ben, mesela fotoğraf çekiyorum. Arabalara ilgim var, spora gidiyorum. Vakit buldukçada geziyorum.

* Yeni albümde yeni soundlar denenecek mi ?

Eren: Bakalım neler olacak? Yeni fikirlerimiz var netleştiremedik daha. Hayırlı olsun.
Cemre: Tabii hoşumuza giden bir sound olursa denemek isteriz
.

Not: Alıntı yaparken mutlaka, kaynağın "Hepsi-Grup.Blogspot.Com" olduğunu belirtiniz, aksi halde yasal işlem başlatılacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yaptğınız için Teşekürler