7 Şubat 2009 Cumartesi

Hepsi 3 kişi; Gülçin gitti!

Başlıkta kesin bir ifade kullandık ancak yine de tam anlamıyla Gülçin için "Gitti" demeyelim. Nitekim hala geri dönme ve grupta yerini alma olasılığı var. Ancak biz neden başlıkta bu kadar kesin bir ifade kullandık, hemen açıklayalım:

CnnTürk'de Beyaz'ın sunduğu "Nası yani?" programına konuk olan Hepsi üyeleri, Gülçin ile ilgili soruları da yanıtladı. Beyaz'ın Gülçin'in gidip gitmediği konusundaki sorusuna Hepsi üyeleri "Gülçin, şu an Dubai'de, gruptan ayrılıp ayrılmadığı henüz belli değil ancak büyük olasılıkla yolumuza 3 kişi devam edeceğiz" dedi. Bu yanıttan da çıkardığınız üzere Hepsi Grubu, bundan sonra çok büyük ihtimalle yoluna 3 kişi olarak devam edecek.

Grup üyeleri, bu durumdan sonra birbirlerine daha çok bağlandıklarını ve birbirlerine artık daha çok destek vereceklerini söylediler.

Grup üyeleri, tüm hayranlarını çok sevdiklerini belirtip yeni albüm çalışmaları olduğunun da müjdesini verdi. Ayrıca yaza doğru yeni sinema ve dizi ile hayranlarının karşılarına çıkacaklarını belirten Hepsi üyeleri, bahar konserlerine de herkesi davet etti.

Not: Alıntı yaparken mutlaka, kaynağın "Hepsi-Grup.Blogspot.Com" olduğunu belirtiniz, aksi halde yasal işlem başlatılacaktır.

48 yorum:

  1. gülçin gitmeeeeeeee ne olurrrrrrrrrrr sen gidersen grubum tadı kaçar ne olur zaten sizi görmek çok istiyorum ne olur gitme sari papatya

    YanıtlaSil
  2. gülçin ne olur ayrılma sana yalvarırım sen gruptan ayrıllırsan herşey tatsız tussuz ne olur gitme zaten sizi görmeyi çok istiyorum

    YanıtlaSil
  3. gülçin ne olur gitme ben seni çokl seviyorum sen gruptan ayrılırsan herşey tatsız tussuz olcak zaten sizi görmeyi çok istiyorum lütfen gitme lütfen

    YanıtlaSil
  4. arkadaşlar ben cemre kemer bu habr yalan gülçin gitmedi gülçin 1 ay öncesinden izinaldı o yzden şuan dubayide yani gülçin gitmedi tmmmı bu haber yalan :)

    YanıtlaSil
  5. Adsız dedi ki...7 Şubat 2009 19:46

    GÜLÇİN nooooooooooolur gitmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee sen gidersen bu grubun tadı kaçar hepsi grubu söner nolurrrrrrrrrrrrrr gitme yalvarırım grupta zaten senden başkasını sevmiyorum lütfen lütfen gitmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    YanıtlaSil
  6. GÜLÇİN nooooooooooooolurrrrrrrrrrrrr gitme sen gidersen bu grubun tadı kaçar hepsi grubu söner zaten grupta senden başkasını sevmiyorum lütfennnnnnnnnnn lütfennnnnnnnnnnnnn gitme

    YanıtlaSil
  7. Şu ben cemre kemer deyene inanmıyorum ben herkes adını yasmaadan ben cemreyim ben erenim diyo inanmıyorum gülçinin gidip gitmeyeceği konusundada burdan gitme demekle o kararını değiştirmes nasıl istiyosa öyle yapsın

    YanıtlaSil
  8. ARKADAŞLAR BÖLE YAPMAYIN ONLARIN KARARLARINA SAYGI DUYMALISINIZ EĞER ONLARI GERÇEKTEN SEVİYORSANIZ..:);)

    YanıtlaSil
  9. Farketmez ;)

    YanıtlaSil
  10. gülçin seni çokseviyom nütfen guruptan gitme seni çokkkkkkkk seviyom

    YanıtlaSil
  11. tabi onların düşüncelerine saygı duyuyoruz da ama gruptan gülçin ergül'ün gitmesini istemiyoruz

    YanıtlaSil
  12. ne kadar kişi kalırsa kalsın ben hep onların yanındayım

    YanıtlaSil
  13. gülçin gitti boşuna gitme demeyin , evlendi grupta dağıldı kötü oldu ama bu bi gerçek üzgünüm .

    YanıtlaSil
  14. YHA LOLİPOPUM LÜTFEN GİTME SEN GİDERSEN BİZ NE YAPARIZ:(:(

    YanıtlaSil
  15. SELAM ARKADAŞLAR BAKIN GRUP HEPSİNİN DAĞILACAĞI HABERİ BENCE YALAN ONLARA KÖTÜ BİR LAF EDİPTE GRUBUN ADINI KİRLETMEYİN AYRICADA ÜZÜLMEYİN BEN ŞAHSEN GÜLÇİNDEN BÖYLE BİR DAVRANIŞ BEKLEMEM E SONUÇTA 13 YILLIK ARKADAŞLIK SÖZ KONUSU VE MÜKEMMEL BİR GRUP DEĞİLMİ

    YanıtlaSil
  16. CEMRE ABLA GERÇEKTEN SENMİSİN BEN 11 YAŞINDAYIM VE SENİN HAYRANINIM GERÇEKTEN SESN SEN BANA YAZ NE OLUR BEKLEYECEĞİM

    YanıtlaSil
  17. yha hepinizde manyaksınız.sizeneki ondan.oh içinmin yağları erdi.zaten hiç birnide sevmiyorum.dubaiden zengin koca blup gitmiş işte.sizde arkasından mal gibi ağlıyosunuz.hepsidende nefret ediyorum

    YanıtlaSil
  18. arkadaşlar cnn türk kanalında açıklama yapıldı gülçin evlenecekmiş hem zten ne kaybetmiş oldularki gülçin kendisi düşüsün msn adresleri varmış fakat kullanmıyorlarmış menejerleri de açıklama yaptı okuyun zaten gruba cemrenin sesi yeter

    YanıtlaSil
  19. bu haber yalan kim yazmışsa yalan yazmış yani yuh yazana yalanın ötesini yazmış gülçin hiç bir yere gitmiyor bunların hepsi yalan dikkat edin yalan yazmayın sizde hepsi hakkında çünkü muhakkak biri yalan yazdığınızı anlar

    YanıtlaSil
  20. bu super ama gulcin olmucak sinema ve dizimi yazini bekliyemiyorum grup hepsi lutfen dizi yapinnnnn! cok sevinirim ama hangi kanalda olsun yazin olunca ben butun kanallari bakicam bakalim hangi kanalda aayyy superrr haber bu hicde gulcinin gittigini uzulmuyorum cunku grup hepsi dewam ediyor ben gulcin giderse artik Grup hepsi olmaz diye agliyordum ama dewam edcekler super haber ve diziiiiiiiiayyy hep dizi yapmalarini isterdim 2007'de yapdilar ama 2008'de bitirdiler. ve cok uzuldum 51.bolum'de ne varkiii ama olsun grup hepsi dewam ediyor aman Gulcin gidi diye aglamayin be sizde dua edinki dewam ediyorlar yollarina. hem ikbal sen hic cnn turk ve bugun pazar suprizi'ni dinlemedinmi nasil yanida GRUP HEPSI DUBAI'YA GIDIYOR VE EVLENCEKMIS dedi sende birsey bilmeden konusma.

    YanıtlaSil
  21. super ya devam ediyorlar ya diziler fln super hem yalan degil ikbal gercekden dogruuu!! cunku grup hepsi solediiii programlarda. ve DIZI yapsinlar nolur ATV'de yapsinlar Cumartesi Gunu yapsinlar haberlerden sonra yapsinlar nolur DIZI yapsinlar aaa cok mutluyumki Grup Hepsi bittmedi. dewam ediyor birsey olmaz sizde alisirsiniz gulcinsiz. oda evlenip mutlu olcak bizde GRUP HEPSI'nin konserlerine ve dizilerini izleriz insallah ogle mutlu olcaz inanin bana

    YanıtlaSil
  22. arkadaşlar ben eren gülçin çık yakın arkadaşımdı sizlerde biliyorsunuz heralde gülçin şu anda dubaide tatilde biz cemre ve yasein olarak üç kişi sizleri mutlu etmek için elimizden geleni yapacağız gülçine bizde çok üzüldük ama sonuçta 13 yıllık arkadaşımız onuda anlamak zorundaydık ve fikirlerine karşı saygılı olduk sizleri çok seviyorum bizi sevmeye devam edin:)

    YanıtlaSil
  23. MERHABA BEN GAMZE BEN HEPSİ GRUPUNU ÇOK SEVİYORUM VE AYRICA BENİ CEMREYE ÇOK BENZETİYORLAR ONLAR GİBİ OLMAYI ÇOK İSTERİM LÜTFEN GİTEME GÜLÇİN CEMRE EREN YASEMİN ONU İKNA EDİN BURDADA ERKEK VAR İLLE DUBAİ DEMİ EVLENECEK

    YanıtlaSil
  24. MERABA BEN EDA BENİDE CEMREYE ÇOK BENZETİRLER.BENİM İÇİN GÜLÇİNİN GİTMESİ PEK BİŞEY İFADE ETMİYO,YANİ GÜLÇİN YOKSA CEMRE EREN VE YASEMİN VAR.HEM ONLARINDA SESİ GÜZEL.GÜLÇİNDEN SONRA SESİ EN GÜZEL OLAN CEMRE SONRA EREN SONRA YASEMİN YANİ GÜLÇİN GİTTİYSE ŞİMDİDE CEMRE VAR.O KURTARIR GURUBU

    YanıtlaSil
  25. gülçünn git tamam mıı grup üç kişi kalsınn çok mutluyum sen gittiğin için zaten hiç bişey yapmıyodunn!!be seni hiç sevmedimm grup hepsi resimlerinde senii hepp photoshoplaa yok ettim 2 kişiydiler artık photoshop yapmama gerek yok çünkü sen gittinn

    YanıtlaSil
  26. onlar gülçinin eksikliğini hissetmiyorsa bizim problemimiz deil ayrıca o grup eskiden hepsi diye kurulduysa gülçin gittikten sonra da hepsi olarak kalmalı yani:gülçin gidince grubun hiç bir tadı kalmadı diye bir şey yok hepsi aynen yoluna dewam ediyorrrrr ayrıca şuna da sinir olurdum bnm ismim gülce ergül (bu gerçek) google de görsellere ne çıkacak diye merak etiiğim zaman gülce ergül yazardım hep gülçin ergül çıkardı ne alakaysaa hmmm cemrecireme katılıyorum gülçini hiç sewmemiştim eren cemre yasemin o kadr uğraştılar ki grup için ama gülçin onları bir aşk için sattıysa artık o grupta işi yok demektir bn ereni cemreyi we yasemini sewiorm ama en çok erenii

    YanıtlaSil
  27. Hepsiyi seviyorsanız gülçin gitsede gitmesede hep destek tam destek gülçin gitti diye hepsimizi bırakmak yokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk aslaaaaaaaaaaa o kendi yanlış kararı seçti para için hayranlarından arkadaşlarından vazgeçti evlendiği için değil maddi durumlar yüzünden gittiiiiiii

    YanıtlaSil
  28. aralarında neler oldu bilmyoruz ama yinede gülçinin gitmesini istemiyoruz ama neye yarar diyoruz ve gülçine bundan sonraki hayatında mutluluklar diliyoruz..!

    YanıtlaSil
  29. bence gülçin gitmemeliydi gülçinle güzel olutodu ama yinede kendileri bilir bence cemre gitmeliydi eğer gülçinin düğününe gitmezlerse ayıp yaparlar ama eren ve yasmin gider ama cemre gitmez o çok kıskanıyo onu gülçinli güzel oluyodu seside güzel hepsinden farklıydı ama şimdi erenin sesi güzel cemreyle yasmin benziyo bebk gibi sesleri var seni seviyoruz gülçin yolun açık olsun CNM...:)

    YanıtlaSil
  30. Gülçin gitti ama...
    Bizim sevgimiz daha da çoğaldı
    Her zaman söyledik yine söylüyoruz
    Kıyamete kadar hepsi.
    Giden gitmiştir,gittigi anda bitmiştir
    Siz gideni değil ,giden sizi kaybrtmiştir.
    SABİNE

    YanıtlaSil
  31. AKLIMIZDA,KALBİMİZDESİN
    SEN BİZİM İÇİMİZDESİN
    HAYALİMİZ HEP SENSİN
    LÜTFEN GİTME GÜLÇİN
    ELVEDA DEME SAKIN GRUBA
    YALNIZ BIRAKMA GRUBU

    YanıtlaSil
  32. Gülçin yaptığın çok kötü bir şey küçüklükten beri arkadaşmışsınız onları arkadan bıçaklamışsın eğer tek olarak kaset yapmak istediysen cemre ablaya eren ablaya yasemin ablaya söyleyebilirdin onlar anlayışla karşılarlardı hem grupta kalırdın hemde kendine özel bi kaset yapardın bu kadar basit yazıklar olsun...

    YanıtlaSil
  33. gülçinin sesi çok güzeldi aslında hepsinin sesi güzel ama gülçin şarkıya ayrı güzellik katıyordu bu nedenle gülçinin gitmesi hiç de güzel olmamış hepsi grubu hayranları buna aldırmazlık yapmasın kaç yıllık arkadaşlık var ortada elbet onu özlüyuorlardır yalan şarkısındaki sözü gibi 'ayıramaz bizi hç kimse'sözünü hatırlayın ayrıldınız ama arkadaşlığınız sürsün lütfen.sizi seviyorum.:'(:d

    YanıtlaSil
  34. gülçin kesinlikle gitmemeliydi gülçin onlara neşe katıyordu şimdi ise gruphepsi çok sıkıcı(gülçin geri dönnnnnnn)

    YanıtlaSil
  35. ya sacmalamayın kızlar yaa gülçin gitsede bu kendı kararı herkezın kararına saygı duymak lazım boşverın sız bence hepsi harıka ve çok tatlılar onlar gülçının ayrılmasıyla bence ne buyuk dersı aldılar herkez arkadaslarını ıyı secmlei çocukluk arkadası bıle olsa...

    YanıtlaSil
  36. BEN GÜLÇİN

    GRUP BENİ HEP DIŞLADI BENDE İSTENMEDİĞİM YERDE DURMAM BENDE GRUBA VEDA ETMEK ZORUNDA KALDIM ÜZGÜNÜM:(

    YanıtlaSil
  37. gülçin gitmemeliydi gülçin geri dön lütfen grubun başı sensin lütfen

    YanıtlaSil
  38. beni cemre eren ve yasemin abladan başkası ilgilendirmez

    YanıtlaSil
  39. cemre kendini bişi sanma sen safın tekisin anneni de hiç sevmiorm seni de senin yüzünden çıktı gülçin kendinden utan yapma

    YanıtlaSil
  40. gülçinin gitmesi bence iyi oldu hem isteseydi grupta kalırdı kendide istemiyormuş

    YanıtlaSil
  41. aaa olurmu ses grubun başısın gülçin hem senin sesin çok güzel hemde güzelsin niye grupdan ayrılıyorsun şimdi onlar üç kişi kaldı ve birde klipleri var sır dinledim hiçde beğenmedim sen gittin grup bitti bence hayranları azalabilir bu arada sizde dinleyin ddediklerime inanacaksınız ben gülçinin gitme sebebini araştırdım dubaiye falan gitmemiş evlemiyecekmişte tek sorunu para imiş para verilmiyormuş

    YanıtlaSil
  42. bence gülçinin gitmesi süper olmuş.onu hiç sevmiyorum.Ben Cemre'yi çoooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum.bana mesaj yazar mısınız?
    TABİ EREN VE YASEMİN'İ DE SEVİYORUM.SİZİ GÖRMEYİ ÇOK İSTİYORUM.

    YanıtlaSil
  43. gülçi gitmeseydiiii

    YanıtlaSil
  44. manyak niye gruptan cıktınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  45. gülçin gtsede bu hepsi btmez gden kaybeder gulcın gttı kaybettı...

    YanıtlaSil
  46. ADI:YASEMİN
    ARKADAŞLAR BEN YASEMİN.KEŞKE GÜLÇİN GURUPTAN ÇIKMADAN ÖNCE HEPSİ GRUBU ÇOK NEŞELİYDİ.ŞU AN SADECE YENİ 1 ALBÜMLERİ VAR... ;-) :) :$

    YanıtlaSil
  47. bence gülçinin kendi kararı yhaa gider yhaa gitmez ama gitsede bnm için hiç fak etmez !!!!!

    YanıtlaSil
  48. buradaki haber doğru am yalan gülçin evlenmedi evlenmeyecek sadece anlaşamamazlıktan ve parasının geciktirildiğinden çıktı ya da kimse gerçek sebebini bilmiyo...ben ernim ben cemreyim diyene inanmayın hepsi aptal grup böyle daha iyi en azından birbirlerini seviolar.hepsi çok güzl hareketler bunlara geldiği bölümü bi izlein hep gülçin onlardan uzak birbirlerine ters gibiler...

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler