20 Şubat 2009 Cuma

Hepsi; Pal FM'de, "Hitnoz" programında

Hepsi, 3 kişi de olsa yollarına büyük bir hızla devam ediyorlar. Birçok televizyon programına katılıp çeşitli projelerde yer alıyorlar. 25 Şubat'ta ise, bu sefer bir radyo programcısının konuğu olacaklar.Pal FM'de "Yasemin ile Hitnoz" adlı programa katılacak olan Hepsi üyeleri, yeni projelerinden bahsedecek. Saat 14:00'te başlayacak olan programa, sorularınızla katılabilir, merak ettiklerinizi Hepsi Grubu'na sorabilirsiniz.

Pal FM web sitesi için buraya, programın tanıtım sayfası için ise buraya tıklayın. Program esnasında aşağıdaki mail adresi aracılığıyla sorularınızı Cemre, Yasemin ve Eren'e yöneltebilirsiniz.

İletişim için: yasemin@palfm.com.tr
Not: Alıntı yaparken mutlaka, kaynağın "Hepsi-Grup.Blogspot.Com" olduğunu belirtiniz, aksi halde yasal işlem başlatılacaktır.

2 yorum:

  1. merhaba ben makedonyadan sızı buraya konsere cıkmanısı ıstıyorum cunku burada da hayranlarınıs var burada da cok sevılıyorsunus buraya da beklerıs sızın msn adraslerınızı ıstıyorum

    YanıtlaSil
  2. SİZİ ÇOK SEVİYORUZ AYRILDINIZ AMA HALA KALBİMDE YAŞIYORSUNUZ SİZİN DERTLERİNİZE ORTAK OLDUK. SİZİ SEVDİK ve SEVECEĞİZ. BUNU UNUTNAYIN. BAŞKALARINI BİLMEM AMA SİZ BENİM KALBİMDE 4 KİŞİ OLARAK KALACAKSINIZ. BEN AÇIK SÖZLÜYÜMDÜR. VE SÖYLENTİYE GÖRE GÜLÇİN KOCASININ YANINDA HİZMETÇİ İMİŞ. AMA PARASI İÇİN. AMA BEN İNANMIYORUM. ÇÜNKÜ GÜLÇİN ÖYLE BİR KIZ DEĞİL. HEPSİNİN OKUMASINI İSTİYORUM. SİZİ ÇOOKK SEVİYORUMM!!!...

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler