3 Şubat 2009 Salı

Hepsi Bostancı Konseri Resimleri

Hepsi'miz 1 Şubat'ta Bostancı Gösteri Merkezi'nde bir konser verdi. Konsere Gülçin'siz 3 kişi çıkan Hepsi üyeleri, performanslarıyla yine göz doldurdu. Bostancı Gösteri Merkezi'ni tıklım tıklım dolduran Hepsi hayranlarına unutulmaz bir gece yaşatan Hepsi üyeleri, sahne dansları ve gösterileriyle de izleyenleri büyüledi. Sizlere, 1 Şubat gecesi Bostancı Gösteri Merkezi'nde yaşanan eğlenceli gecenin fotoğraflarını sunuyoruz:
Not: Alıntı yaparken mutlaka, kaynağın "Hepsi-Grup.Blogspot.Com" olduğunu belirtiniz, aksi halde yasal işlem başlatılacaktır.

9 yorum:

  1. yasemin seni çok seviyorum.yalvarırırm kocaelinde konser verin.

    YanıtlaSil
  2. o konser süperdi bende ordaydım

    YanıtlaSil
  3. bence siz böylede süpersiniz.gülçin umarız mutlu olursun

    YanıtlaSil
  4. siz böylede süpersiniz.

    YanıtlaSil
  5. HEPSİ HABERCİSİ

    gülçin gelse bile gruba
    almıycaklarmış

    YanıtlaSil
  6. ben EREN ve CEMREYE baılıom fotoğrafları ve resimleri dolu bnde nolur KONYAYA konser verinnnnnn

    YanıtlaSil
  7. ya ne olur yunanistanada gelin bn sizi ck seviyorum gulcin yk ama bolede gzlsiniz canlarim ha buarada gulcinede mutluluklar diliyorum

    YanıtlaSil
  8. ya gerçekten konser çok güzeldi bende ordaydım Gülçin yoktu ama olsun siz 3kişide çok güzelsiniz sizi seviommmm

    YanıtlaSil
  9. yasemin seni çok seviyorum nolur samsun *bafraya gelin

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler